0 gedachten over “Floten…………

  1. heerlijk heerlijk heerlijk muzzenzuzzie
    ga door en weet je wat?
    waarom maak je er geen eigen boekje van,
    zelf geschreven en geillustreerd
    ik geniet tegen de klippen op
    van je verzen en je creaties
    je schildersblog is helemaal opgeheven he!
    Innerlijk lijk je precies op die floten!
    ga door ga door ga door
    ik heb een “blog” in mijn hersenen
    maar gelukkig ben jij er nog!
    knuf van vanmeijxxxxxxxxxxxxxx

    Like

  2. pa mus is trouwens ook talentvol he?
    van model tot fotograaf tot
    instructeur op de catwalk
    kmot moar weer eens een ijsie eten met hem
    kan ik later zeggen dat ik naast een
    famous person heb gezeten haha
    nee pamus nu geen schoenen uitdoen
    om ernaast te gaan lopen
    hou dat strakke motorpak maar aan hihi
    smile van vanmeij

    Like

  3. Ik ben het helemaal eens met vanmeij.
    Zet je eigen creaties eens op schrift.
    Compleet met illustratie.

    Een heerlijk fris schilderij, Mus.

    Je voetjes ook. Hahahaha.
    Kan me herinneren dat je ooit weleens 2 verschillende sokken aanhad.

    Like

  4. Ha Eveline.

    Eveline je schildering is in 1 woord prachtig.

    En jou bezig te zien in je schilders tenue.

    Maakt het plaatje af.

    Groetjes Christiene.

    Like

  5. Prachtig Mus! (en bedankt voor de foto’s, Pamus!)
    Ik geniet van je Droesemdrakken, Bozbezbozzels, Dwallerdappen en Floten!
    En van al dat heerlijke gebral….
    Vanmeij heeft je een hele goeie tip gegeven! Doen!!! 😉

    Like

  6. lieve Jeebee, Vanmeij en Henriëtte….je voelen de bui al hangen.
    Dat is inderdaad wat ik van plan ben.
    Ik zoek mogelijkheden om er heel boek van uit te geven.
    gewoon een lekker kijk en vermaakboek.

    Daarom steken jullie me echt een hart onder de riem met jullie reactie.

    Like

  7. Na het bekijken van je floten weet ik 1 ding zeker !!
    De eerste dag in Harfsen…….ben ik de hele route achtervolgd door 2 van deze floten Mus
    Misschien een idee voor een hoofdstuk van je boek whahahaha

    Like

  8. Dat zou leuk zijn als je dat kon realiseren, Muske.
    Mocht je geen uitgever vinden, je kan ook je eigen boek laten drukken voor weinig. Weet je dat?
    Maarreh……dan wil ik hem persoonlijk komen ophalen. Gesigneerd en wel !!!!

    Like

  9. Henriette ik ben niet van plan een uitgever te zoken….dus ben ik al wat op internet aan het zoeken naar een bedrijf waar ik het zelf kan laten doen.
    Maar voor weinig?????? dat heb ik nog niet kunnen ontdekken.
    vertel vertel….wat weet jij meer dan ik?????

    vergeet even voor het gemak niet dat er kleuren illustraties in komen……

    Like

  10. zeker zal een boek hierover succes hebben muzzz , en dan ook met de bijbehorende schilderijen , die passen er helemaal bij .
    Dat je daar zo half naakt op die foto staat , wauw, je wilt zeker wel model bij mij staan , wat een lijn zit er in .

    Like

  11. dag mussie,

    om floten te kunnen maken, om daar ook nog een gedicht van te kunnen maken moet je een bijzonder mens zijn denk ik :-))
    een geweldige levendige fantasie….
    ik denk dat jij alles in huis hebt mussekind…

    mijn zegen heb je:-)
    xxx
    klaproos

    Like

  12. Mus allereerst: ik vind het weer een SUPER schilderij!
    Ten tweedes: pas maar op met die blootfoto’s, binnenkort worden ze van weblog verwijderd!
    Ten derdes: ik vind dat Pamus óók prima foto’s maakt!
    Ten vierdes: ik vind de koppies van de Floten precies mokken met een mondje
    Ten vijfdes: ik wens je heel veel succes met het uitgeven van je eerste boek!(jouw “snode plannen”?)

    Ten zesdes: nog een prettige avond en voor straks welterusten!
    beuzeblaadje

    Like

  13. Mus! Eindelijk is de pc vrij, zodat ik je creatie in het “groot” kan bekijken. Zo in verhouding vind ik hem nóg mooier! En jij op blote kakkies en schildershemd, zoals het een echte schilderes betaamt haha!
    En of je lijkt….?????
    Ik kijk, ik voel ,ik denk………..ja….ja….JAZEKER!!!!

    En ik wou dat ik uit kon leggen WAAROM, maar dat weet ik niet.
    Net zoals ik niet weet waarom floten zo klinken en dwallerdappen zo zingen.
    Ik weet alleen dát ik ze hoor en dat jíj op de floten lijkt hihi! :-)))

    Dat boek van jou, dat wordt een bestseller (dus laat je niet in de luren leggen hè!), en ik wil ook alvast eentje van reserveren…

    Slaap lekker!

    Like

  14. Oh deze vind ik ook weer prachtig, Muzzz!
    Heel sprekend deze figuren.
    Ik zie er heel veel in:
    Serieus, nadenkend en toch vrolijk!
    En misschien nog wel meer.
    Hoe langer ik er naar kijk
    hoe leuker ik ze vind!
    gr eva

    Like

  15. @ fluitmuzzz

    Ook ik ben verslaafd geraakt en mijn hondje doet het er ook goed op, ze komt haar mand niet meer uit!
    Ik heb de eigenaar van de Tube kunnen traceren en hem gevraagd wie de maker van deze toverflotenmuziek is, want die cd MOET ik hebben! 🙂
    Ik hou je op de hoogte.

    have a rilekzing day!

    Like

  16. zeg muzzzz waar komt Amsterdam vandaan ??
    zijn die floten je naar de bol geschoten ??
    snap der weer gene snars van ..
    ga wel het honderdbunderbos in ..
    misschien kom ik die Floten tegen …
    kan ik eens rustig in mijn knijnehol met ze praten
    is wel nodig …….
    oja Mus …de gelijkenis is treffend …
    hahahahahahahaha
    das beter als lijken op madden en spadden hoor;))

    Like

  17. Hij fluistert iets ondeugends in haar oor hè,
    kijk die oogjes maar eens glimmen van die twee!
    Ze bloost er van. . .
    Leuke foto’s heeft Ton van je gemaakt!

    OT De vier zullen daar nog wel even op moeten wachten het “buitenseizoen” loop toch op z’n eindje, morgen regen, daarna frisser, bleef het maar zo mooi tot kerst en daarna weer wat beter, maar dat zit er waarschijnlijk niet in! (Maar dit hebben we alvast mooi te pakken tóch?)

    Like

  18. Ik vind deze helemaal geweldig Mus!
    Ik heb het al direct gezegd dit is een geniale uitvinding!

    Wat een leuke blote voetjes heb jij half naakt lijkt mij iets te ver gaan ik ben net over de schok van Paul van Leeuw heen die in zijn blote achterste op tv was;))))))

    Nee geef mij maar jouw floten en blote voetjes !!!!!

    LiefsXXX van Sary en de bengels

    Like

  19. hahahahah floten en flatsen
    ik geniet, van al dat gebrabbel en gebazel
    dat zou helemaal toppie zijn een boek uitgeven muske
    en kleuren print in een bundel maakt het boek uit eindelijk zo duur
    en zijn er meer, kijk even rustig rond.

    Like

  20. Eindelijk eens een serieuze log en geen verhalen waar ik als dom geboren persoon de ballen van begrijp.
    Als ik nu een mok uit de kast pak en met koffie vul dan denk ik aan je.
    En dat is heel vaak want we drinken hier de hele dag koffie.
    Door dat drinken zit ik dus een beetje aan je vast gebakken.
    Om me wat los te weken begin ik, op advies van de huisarts, vanaf vandaag dus uit een kopje te drinken.

    Like

  21. wat een heerlijk schilderij hier word ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vrolijk van
    en jouw vertelsel er om heen leest zo heerlijk flot weg vind het gewoon in een word geweldig groetjes van els

    Like

zeg het maar.