Het stille volk

Lang….lang geleden in een ver…..ver land reisde eens een Artmus met haar echtgenoot.
Wat een aanhef……whahahahahaha
Nou ja dat komt zoooooooooh….ik zag de foto`s van die reis onlangs terug en ik dacht mijn hemel wat een snert kwaliteit.
Inmiddels ben ik namelijk erg  verwend met mijn Nikon D 70 .Toch laat ik ze graag  op mijn weblog zien omdat het hier om foto`s van een heel bijzonder kunstwerk werk gaat.
Het verre land is Finland.
Op een dag reden wij achteloos en roekeloos 80 kilometer om , door de eindeloze wegen met enkel naaldhout.

En toen zag ik het………….. zo maar langs die saaie weg…….
stillevolk7.jpg picture by musseke

stillevolk9.jpg picture by mussekestillevolk8-1.jpg picture by musseke

stillevolk6.jpg picture by musseke

Het  “Stille VolK “ bij Suomussalmi in Finland. De bedenker is Kainuun Hiljainen.

stillevolk3.jpg picture by musseke