Overlijden Eveline Lenderink

Lieve vrienden van Eveline,

Hierbij willen we jullie op de hoogte brengen van het overlijden van
mijn vrouw, onze moeder en oma.
Op haar verzoek plaatsen we de advertentie.

โค๏ธ de familie

๐˜“๐˜ช๐˜ฆ๐˜ง๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ
๐˜๐˜ฌ ๐˜ป๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ฌ ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ธ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฅ
๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜ฏ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ถ๐˜ธ ๐˜ธ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฅ
๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ธ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฅ ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ต ๐˜ฏ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅ ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต
๐˜ช๐˜ฌ ๐˜ป๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ฌ ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ธ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฅ
๐˜ฅ๐˜ข๐˜ต ๐˜ป๐˜ฆ๐˜จ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ธ๐˜ช๐˜ญ
๐˜ฅ๐˜ข๐˜ต ๐˜ซ๐˜ช๐˜ซ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ญ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ง๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต

(๐–ง๐–บ๐—‡๐—Œ ๐–พ๐—‡ ๐–ฌ๐—ˆ๐—‡๐—‚๐—Š๐—Ž๐–พ ๐–ง๐–บ๐—€๐–พ๐—‡)

 

E484CD05-B4A5-4E63-BD81-E4BF944AA3B9

27 gedachten over “Overlijden Eveline Lenderink

  1. Beste Ton, lieve familie

    Allereerst mijn diep gevoelde condoleances voor Ton, Evelines kinderen en al haar dierbaren.

    Hoewel ik Eveline nooit in levenden lijve heb ontmoet, voelde en voel ik me toch met haar verwant: we volgden elkaars blog, deelden onze liefde voor katten en dieren in het algemeen, en hielden van Twente, waar ik vandaan kom.

    Ik zal Eveline erg missen en wens jullie heel veel sterkte,

    Deelnemende groet,
    Ed

    Geliked door 1 persoon

  2. Gecondoleerd met het verlies van jullue vrouw, moeder en oma.
    Wij hebben haar helaas nooit in levende lijve gezien. Maar vaker met haar geschreven sinds ze cattery sometimes in Haaksbergen had geportretteerd voor de tubantia.
    Op dat ogenblik zat daar een kitten wat later bij ons is gaan wonen.
    Ook zijn we via haar bij klein Zwitserland in duitskand terecht gekomen om van de wolven en beren te genieten.
    Zo kan iemand via Facebook en haar mooie fotos het leven van anderen verrijken.

    Like

  3. Het kwam te vlug….maar ze blijft in onze herinnering…….
    Hierbij wil ik Ton en verdere familie heel veel sterke wensen bij de verwerking van dit verlies.
    Eveline zal gemist worden.

    Like

  4. We wisten dat Eveline ongeneeslijk ziek was, maar toch kwam het droeve nieuws hard aan. Eveline kende ik vooral van de prachtige natuurfotoโ€™s op haar blog. Ze zal gemist worden in Blogland…
    Ik wens jullie heel veel sterkte en moed, dat jullie troost mogen vinden bij elkaar. Lieve groet, Bea

    Like

  5. Gecondoleerd met Eveline’s overlijden dat voor Blogland toch nog onverwacht kwam.
    Als Tukker zal ik haar foto’s en verhalen over en in de Achterhoek missen.
    Veel sterkte gewenst de komende tijd.

    Like

  6. Beste,
    Ik ben al ruime tijd niet meer op WordPress geweest maar kende Eveline van haar prachtige foto- en videoblogs. Ik was dan ook totaal verrast van dit trieste nieuws. Hierbij mijn oprechte deelneming en veel sterkte gewenst!

    Groet,
    Heidi

    Like

  7. Wat een ontzettend verdrietig nieuws… en dan ook afscheid moeten nemen in deze rare tijd!
    Gecondoleerd en heel veel sterkte.
    Ik ken Eveline als een groot natuurliefhebber en begenadigd fotograaf. Ze laat veel moois na.
    Meelevende groet, Noortje

    Like

  8. Mussie…. je zult nooit vergeten worden, want bij elke mus die hier zit te kwetteren denk ik toch aan jou,
    we hebben een heel leuke tijd gehad, via weblog, en grappen en grollen worden nooit vergeten,
    uit het oog is niet uit het hart,
    Mussenkind, je laat een leegte achter bij Ton en je familie… ik hoop dat je ze regelmatig een seintje geeft van boven..
    Voor de familie heel veel sterkte gewenst, en de kracht om dit verdriet te dragen

    Like

  9. Weblogland zal helaas weer een stukje minder mooi en inspirerend zijn zonder Eveline. Ik zal haar blogs met haar mooie foto’s missen. Net als haar persoonlijke en ter zake doende reacties op mijn weblog. Maar het is niks vergeleken bij het gemis dat Ton, de kinderen en kleinkinderen moeten dragen. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.

    Like

  10. De foto’s en blogs van Evelien waren altijd zeer inspirerend. Ik heb genoten van haar prachtige foto’s en haar soms scherpe observaties en bijzondere gave een beeldverhaal te maken. Ik zal haar bijdragen zeker missen in deze community.
    Familie en vrienden van Evelien wens ik veel sterkte met het verwerken van het gemis.

    Like

  11. Wat een ontzettend verdrietig bericht…

    Eveline heb ik als een lieve, creatieve en ondernemende vrouw leren kennen door het bloggen, en later ook persoonlijk.

    Gecondoleerd familie van Eveline, en heel veel sterkte gewenst met dit grote gemis.

    Like

  12. Familie en vrienden van Evelien wens ik veel sterkte met het verwerken van het gemis.
    Via weblog kende ik Eveline, wij bezochten elkaars blog,fijne reacties kreeg ik van haar
    ik bewonderde haar om haar schilderkunst,zij was zo veel meer,iemand om nooit te vergeten.
    Een groet
    Christiene.

    Like

  13. Beste Ton en familie,
    Ik begon juist na lange tijd weer te bloggen en had geen idee van dit alles. Het is een schok. Want Evelien en Ton voelden aan als vrienden, zeker na de keer dat we elkaar op een kunstmarkt in Hoorn mochten ontmoeten.

    Bij deze gecondoleerd met dit grote verlies. Ik weet, de reactie is heel erg laat maar niet minder gemeend. Veel sterkte gewenst.
    Evelien, ik zal je niet snel vergeten. Je kunst, je liefde voor het fotograferen, je levensmoed zullen me altijd bij blijven.
    Dank je wel voor al die mooie blogjes en… rust zacht.

    Willem Rol
    Platoonline.

    Like

zeg het maar.