Levens tuinen

Lieve mensen….

Je kunt het misschien raar vinden maar…ik heb zo`n geweldige dag gehadgisteren…dat ik

gewoon moeite heb om er over te vertellen.

De hele dag heb ik nog in een soort roes geleefd , en ik hoorde van Beus enVanmeij dat het hun al niet veel beter is gegaan vandaag.

Toch zal ik een poging in de richting doen.

Wij…..mevrouw Beuzeblaadje, mevrouw Vanmeij en Huismusje zijn naar de ” Levenstuinen van grootHonschoten ” geweest.

Mevrouw Vierkatjeshad er mij over verteld en zo gingen wij dus vrij onbevangen en onvoldoendevoorbereid op wat ging komen

naar Teuge bij Apeldoorn.

Nou….

ja….wat zal ik vertellen…

weet je wat…ik laat gewoon nog wat foto`s zien………….

Stel je die tuinen voor als een oase te midden van de  weilanden.

Het barst er van de sfeer….sfeerhoekjes…sfeerdecoraties….kortom….schoonheid en zuiverheid waar je ook kijkt.

Meteen als je aankomt struikel je al over de mooie zithoekjes en schalen met

bloemen.

DSC_2782.jpg

DSC_2768.jpg

DSC_3008-1.jpg

Ik maakte een fout door hier meteen al te roepen dat ik het zo mooi vond.

dit is nog niks zei eendame die op het punt stond weg te gaan.

ga maar eens verder….dan weet je niet watje ziet

DSC_2772.jpg

 

Ik keek nog even naar DE BUITEN WERELD en vertrok………..naar sprookjesland.

DSC_2785.jpg

 

ik vertel later meer……..

 

slide show pauw zien?????      klik dan      HIER.

je vind de website van de levens tuinen .     HIER

 

 

 

24 gedachten over “Levens tuinen

  1. mus don’t worry n brommert steeht vuur de dure…
    en ik goa nog neet noa toes, nog lange neet, nog lange neet…
    en ik goa nog neet noa toes……

    mogge meer
    sloap zacht
    zet pluu op
    krijgde gij knuf van waterval
    ps sal therapie van beus ansloan????
    ps we houwen t neet dreuge hier

    Like

  2. Mussie, na jullie adembenemende fotosessies en de uitwerking die deze tuinen op de beide dames hierboven hebben, krijg ik wel hééééél veel zin om er naartoe te gaan. Hoe is het met jouw geestelijke toestand???? Ik wil je graag meenemen en ik kan me voorstellen, dat je héééél lief kunt zijn……maar héééél stil……dat wordt niks.
    Ik wil graag een afspraak met je maken, maar dan moet je wel je snaveltje open doen hoor…..

    Like

  3. goedesmorges Mus !!!
    heb eens even mee aan kachelen

    geweest door die levenselixer
    van een tuin !!

    mensch wat een mooie ….nu weet ik
    waarom ik in mijn tuin moet werken ..

    en das nog héél lang gloof’k ..
    ;)) fijn weekend !!

    Like

  4. Ik had al bij Beuz gelezen dat jullie dag zo enorm mooi is geweest.
    Maar ik wou je even persoonlijk bedanken voor het prachtige gedicht wat je bij Beuz neergezet hebt.
    De traantjes liepen bij mij na het lezen.

    Like

  5. Ik heb mnaar even gauw bij beuzeblaadje gekeken Mus, want jij houdt de spanning er wel in zeg 🙂
    Prachtige pauwen, die ook nog-us-efkes geweldig staan te poseren, nou ja…pronken en dan moet er nog veel meer veel mooiers komen. Nou, weet je wat ? Ik ga zelf wel 🙂

    Like

  6. @ Mevrouw Vierkatjes had er mij over verteld en zo gingen wij dus vrij onbevangen en onvoldoende voorbereid op wat ging komen

    We hadden je verteld over de filosofie achter het ontwerp van de levenstuinen en zeg nou eerlijk Mus, wie is nou echt voldoende voorbereid op het leven, toch helemaal niemand!
    Ik was er van overtuigd dat je onder de indruk zou zijn van deze tuin. . .

    Wij zijn er trouwens voor het laatst geweest vlak voor we hier heen verhuisden,
    het wordt dus wel weer eens tijd want dat was in 2001.

    De tuin zal een stúk volwassener geworden zijn.
    Heb je Desiderata nog gelezen bij het starten van de wandeling?
    Is heel mooi, vind ik, http://blogs.warwick.ac.uk/mhillebrandt/entry/desiderata/

    OT Ik zit even achter een laptop, mijn beeldscherm is weer eens ter ziele,
    morgen (alstieklaaris) krijg ik een n i e u w e computer geheel aangepast aan mijn wensen, zit ik even goed?!?!?!

    groeten, Marian

    Like

  7. Dat het een heerlijke dag was geweest,
    had ik bij Beus al gezien.
    Daar was dus niet aang elogen.
    En bij jou zie ik alleen nog maar meer moois!

    Voor herhaling vatbaar dus!
    gr eva

    Like

  8. Mooi is het daar, is nog wel een ideetje om in de vakantie naar toe te gaan.En dan gaat de camera natuurlijk mee want je kunt er mooie kiekjes maken dat zie ik hier wel.
    Groetjes Tinie

    Like

  9. Muszzzzzzz, ik ben zeeeeeeer ongeduldig als het om leuke dingen gaat EN Muszzzzzzz, je zit er hartstikke naast met dat fotofliepsding. Werd je op dat spoor gezet door die foto in de linkerkolom ? die er eerder niet stond ? Whahaaaaa…afleidingstruc

    Like

  10. Tjeee wat mooi Mus ut lijkt wel een sprookje zo met die witte pauw leuke tip voor ons om daar eens met MOOI WEER heen te gaan,

    Groetjes, Janneke

    Like

  11. Via beus met d’r levenstuin kwam ik hier terecht,
    wat is het daar mooi, wat een aanrader om eens naar toe te gaan.
    Ik ben helemaal verliefd op de witte pauw, dank zij de slide show.

    Like

  12. Mooi Mus ik las op de site dat je er ook een prachtig huis kan huren
    Heb ik even pech !!
    Huisdieren en kinderen worden niet toegelaten
    Kijk dat eerste kan ik ook wel weer begrijpen maar dat laatste………….mmmm tuin zakt ietwat in

    Like

  13. truste mus ik duik op bankie
    van foto 2
    voelt al vertrouwd wha wha
    en als ’t te koud wordt…
    verkas ik naar ’t huissie
    met kacheltje snor snor….
    kaarsjes aan
    lampie aan
    mus kom er ook nog fffkus zitten
    gewoon nagenieten van ….
    als k mijn luiken sluit
    zit ik zo weer daar!!!!!!
    ssssssssssttttttttttttttt

    Like

  14. sodejetsers mussie,
    dat ziet er hemels uit hé,
    die kleuren van die hortensia dat donkerblauwe, zeg maar gerust paarse…
    dat is wel zó enorm mooi hé:-)
    geweldig zeg.
    ik denk dat jij met de dames enorm veel schik hebt gehad, en de dames met jou :-))
    een lekker stel zijn jullie samen wil ik wel geloven :-))
    als je in die tuin maar niet uit volle borsten gaat lopen zingen want pauwen kunnen dara nogal agressief op reageren weet je.

    tis da’k héél muug ben mus , maar anders zou ‘k je hier nog eens wat laten ruiken :-))

    xxx en een voor je baas 🙂

    klaproos

    Like

  15. sodejetsers mussie,
    dat ziet er hemels uit hé,
    die kleuren van die hortensia dat donkerblauwe, zeg maar gerust paarse…
    dat is wel zó enorm mooi hé:-)
    geweldig zeg.
    ik denk dat jij met de dames enorm veel schik hebt gehad, en de dames met jou :-))
    een lekker stel zijn jullie samen wil ik wel geloven :-))
    als je in die tuin maar niet uit volle borsten gaat lopen zingen want pauwen kunnen dara nogal agressief op reageren weet je.

    tis da’k héél muug ben mus , maar anders zou ‘k je hier nog eens wat laten ruiken :-))

    xxx en een voor je baas 🙂

    klaproos

    Like

  16. WHAWHAWHAHWHAWHA
    IK LEES JE REACTIE BIJ KLAPROOS EN VOLGENS MIJ GEBRUIK JE NU DIE MAAGDENBURGER HALFBOLLEN,
    (ZINGEN UIT VOLLE BORSTEN)
    SNOTJANPIELEKUS GROTE LETTERS HOE KEN DAT NOU
    ENNE TON AL BEKOMEN VAN DE SCHRIK
    OF GA JE OPNIEUW KENNIS MAKEN??????
    WHAWHAWHAWHA

    Like

  17. Geweldig dat jullie zo hebben genoten en nog.
    Dank je wel voor de mooie kiekjes en wie weet gaan wij ook een keertje daarzo genieten.
    Dag dag een fijn weekend.
    PS.
    Een vraagje, Kun je morgenvroeg mee helpen om de bengeltjes daar boven een flinke dikke luier voor te doen. Zodat er gin druppel door kan.
    Dat het in Gelselaar ook droog mag blijven.
    Oh gut. O’meunig bedankt. Good goan.

    Like

zeg het maar.