de tuinen van groot Honschoten ( deel 3)

 

Dit artikel is het vervolg op:  Levenstuinen
 
Twee dagen na mijn bezoek aan de levenstuinen van groot Honschoten voel iknog altijd de uitwerking die de tuinen op mij hebben.

Zoveel schoonheid doet bijna pijn.

Nu ik bezig ben dit log te maken ervaar ik weer de rust…en de puurheid…maar ook…de gezelligheid.

Gisteren stonden we voor voor de poort…vandaag gaan we binnen.

Loop met me mee in een blauwe wereld.

 

blauwewereld-6.jpg

 

blauwewereld-5.jpg

 

blauwewereld7.jpg

 

blauwewereld-4.jpg

blauwewereld-2.jpg

 

blauwewereld-3.jpg
 
 

disiderata3.jpg

 

je vind de website van de levens tuinen      HIER

0 gedachten over “de tuinen van groot Honschoten ( deel 3)

  1. Dat me dat nou nog eens mag overkomen. De eerste. Iedereen lag al op bed natuurlijk toen jij je log plaatste en ik ben natuurlijk het eerste op. Wat een bjoettie van een blauwe afdeling, Mus. Ik had gisteren al even op hun site gespiekt en het ziet er veelbelovend uit allemaal. Ik kan er eigenlijk ook wel een voorbeeldje aan nemen. Hier is al een jaartje niets aan de tuin gedaan en vandaag komt het er ook niet van. Het druppelt weer lekker hier

    Like

  2. Toch bijzonder, de blauwe tuin maakt op de meeste mensen de grootste indruk!
    Er gaat ook enorm veel rust van uit.
    Als ik het zo zie is er veel veranderd/bij gekomen de laatste jaren,
    dat moeten we gauw eens met eigen ogen gaan zien!!
    Maar wel lekker dat voorproefje van jou hoor Mus.
    We want more. . . .

    Like

  3. o mus wat verwoord je dat goed,
    zoveel schoonheid doet me bijna pijn…
    nog steeds een mengeling van
    intense emoties

    het was de weg buiten
    die naar binnen leidde…
    het was de weg binnen
    die naar buiten leidde…
    verzonken in de baarmoeder van stilte
    vanmeij

    en ook de tekst van desiderata…
    vat zo mooi samen
    wat er die dag gebeurde….

    kom weer even op je af huppelen
    en geef je weer intense knuf

    Like

  4. Ik ben het volledig met “mijn watervalletje” eens:
    heel mooi verwoord: “zoveel schoonheid doet me bijna pijn….”

    Ik kan er zelf nog steeds niet over uit…..
    En ik kan er ook steeds moeilijker over praten want het is niet te
    verwoorden, de sfeer, de stilte, de emoties, de sereniteit……

    Liefs,
    beuzeblaadje

    Like

  5. Wat een mooie foto’s van een zeer sfeervolle omgeving. De foto’s van de witte pauw zijn wel heel apart, ik had nog nooit een albino pauw gezien, maar hij is prachtig. Als ik weer eens in de buurt van Apeldoorn ben, hoop ik er ook eens een kijkje te kunnen nemen. Ik zal ook eens even op hun website gaan kijken!

    Like

  6. OT:de vraag is….kan die foto op weblog.
    wette ik stuur hem even ter goedkeuring …..

    Volgens mij heeft Vanmeij hem ontvangen maar ik niet!!!
    Kan dat kloppen Mussie??? Ik weet zo nl. echt niet wat ik kan
    verwachten….

    Groetjes,
    beuzeblaadje

    Like

  7. Mus dat is schitterend
    En ik ben niet te houden
    Zodra het een droge dag is ….
    Gaan we daar zeker een kijkje nemen…
    Je hoort uiteraard wanneer we zijn geweest…
    En ik neem me fliepsapparaat maar mee…
    Je weet nooit
    Knuf
    Jeanne

    Like

  8. ppppppppppppppsssssssssssssssttttttttttttttttttt
    mus
    mussie ben jij nog wakker?
    willem, klaas, kees en saar slapen jullie
    zachies nou
    ja jullie zijn ook lief
    mussssssssss
    ik wil ijs met warme kersen en slagroom
    en een beetje therapie
    slaaptherapie
    kheb gehoord dat jij zo’n goeie peut bent
    (hinnik hinnik)
    musssssssssss
    oh nou
    slaapt ook al
    nou ja die liep ook over he
    knuffels voor poessies
    wat een dotten toch
    licht weer uit
    deurtje dicht

    Like

  9. *gooit achtergelaten kersenpitje opzij*
    wat een toene …..;)))
    ik loop als Alice in wonderland
    van hol naar hol…
    zoekt die 2 op bankie …
    maar willen der niet op 😉
    en ‘k gloof dak droom ..
    zo stil ..zo mooi ..
    mieterse tuin ,
    die levenselixer gevende
    blauwe..net as de rooie 😉

    Like

  10. Ik geniet nog steeds stilletjes Mussie wat een geschenk om daar te mogen lopen prachtig.
    Ik kan me voorstellen dat je daar dagen van onder de indruk bent!

    Liefs van Sarewiets XXX en de bengels

    Like

  11. @ Vanmeij tot Waterval:

    Mus kwakt door met veel kabaal open:

    zeg….heb jij niks anders te doen om 2 uur in het holst van de nacht?????

    genade……het werpt me terug in de tijd.

    In de tijd dat ik zelf halve nachten rondspookte.

    Meid het is lastig….en er is niet veel tegen te doen.

    Echter…de tijd werkt in je voordeel…let maar op…zodra je door die bepaalde periode

    die iedere vrouw meemaakt heen bent kun je ook weer slapen.

    Over slaap therapie…nouhouuw….dat heeft dochter heel goed geholpen.

    Ik kan er hier niet al te diep op ingaan Vanmey tot Waterval……dus zal ik je mailen.

    Mus kwakt door met nog meer kabaal dicht…..

    Like

zeg het maar.

