Het was hier een dolle boel de afgelopen week.

Wellicht is het mijn vaste bezoekers opgevallen dat ik al een tijdje niet elke dag een foto plaats. Dat heeft alles te maken met mijn gezondheid. Mijn vaste metgezel mevrouw Meniere heeft mij weer stevig in de greep.
Intussen probeer ik toch zoveel mogelijk werk te doen voor de plaatselijke omroep ook omdat mijn maatje Ton dat zo vreselijk leuk vindt.
Echter afgelopen week liep het helemaal spaak, tijdens een interview begon de wereld te draaien voor mijn ogen. Met de grootste moeite heb ik het afgemaakt en vraag me niet hoe ik de reportage online gekregen heb.
Vandaag voel ik me eindelijk weer een beetje beter en ben ik voor het eerst even samen met Ton naar de supermarkt geweest om nog wat laatste , waarschijnlijk overbodige , boodschappen te doen want ja, je zou toch eens iets te kort komen😁.
Hopelijk kan ik de scherven de komende tijd weer bijeenrapen .

14 gedachten over “Het was hier een dolle boel de afgelopen week.

  1. Hè bah! Hopelijk heb je het dieptepunt intussen gehad, al zal daar net als bij die kwalen van mij weinig van te zeggen zijn. Uiteindelijk is het toch een kwestie van je voelt je goed of niet. Ik hoop voor jou dat je je vanaf morgen weer helemaal goed voelt, zodat je toch op zijn minst enigszins swingend het nieuwe jaar tegemoet kunt gaan.
    In elk geval fijne dagen voor jou en de jouwe, Eveline!

    Geliked door 1 persoon

  2. Gewoon effen heanig an Dan kom je volgend jaar met minderfoto’s en meer energie terug een mens kan nu eenmaal niet alles wat zij of hij wil vervolmaken.Verder eerst opknappen gezondheid gaat voor alles Fijne dagen en een goed maar vooral een gezond 2018.

    Geliked door 1 persoon

zeg het maar.