neef Hans en zijn paardje

Stel je voor dat er zoiets als reïncarnatie zou bestaan dan denk ik dat ik na mijn dood  wel terug zou willen komen als het paardje van neef Hans.
Zo vaak we daar komen is Hans bezig met zijn paarden.

Kijk nou eens wat een liefde er uit deze foto’s straalt.

Liefde en trots.

Bezoek of geen bezoek Hans moet zijn paardje even laten trainen.
Let vooral even op de familie die op de achtergrond staat mee te genieten.Loeske, de Shetlander, is Nederlands reservekampioen vaardigheid .

Overigens heb ik deze serie foto’s gemaakt met een macrolens.

21 gedachten over “neef Hans en zijn paardje

  1. Prachtig gezicht altijd weer te zien die diepe band die mens en dier kunnen hebben. Daar kan ik tranen van in mijn ogen krijgen. Een ding valt me tegen ik had gedacht dat jij wel bij mij terug zou willen komen als kat. XXX

    Like

zeg het maar.