Warkummerwaard

Afgelopen vrijdag hebben wij  een fotosafari gedaan in Friesland. Uiteraard ging Ton mee en hoewel hij niet fotografeert heeft hij genoten van de prachtige dag.

Onder leiding van Steven Ruiter ( natuurfotograaf en bioloog ) hebben wij met een groep van 9 fotografen diverse fraaie plekken in het Friese bezocht.

Wij zijn o.a. naar de Warkummerwaard geweest waar we met open mond naar de velden vol gele ratelaar en orchideeën hebben gekeken.
Mijn hemel……….wat een schoonheid.

En alsof het al niet mooi genoeg was draafde een kudde paarden over het strand in onze richting .

Ik heb op internet gezocht want over de paarden had ik graag iets meer willen weten maar ik kon geen informatie vinden.

 

 
 

 

16 gedachten over “Warkummerwaard

    • Gerrit dank voor je reactie . Je had best meegekund maar ik laat Ton niet thuis hoor. 😄😄😄. dit gebied is de moeite meer dan waard. Er worden regelmatig wandelingen ,onder leiding van, georganiseerd . Als ik dichterbij zou wonen wist ik wel. Voor ons is het ook eens heel iets anders dan we hier doorgaans zien. Hoewel…..ergens bij Winterswijk schijnen ook wel vier orchideeën te staan. 😉

      Like

  1. Wat een bofkont ben je Eveline datje die paarden kon ontmoeten.Wat een prachtig natuurgebied.Ik was van middag ook in een natuurgebied en mijn mond viel open op een plek waar honderden wilde orchideeën stonden te bloeien.Als alles met het herstel van mijn dochter verder vlot verloopt ga ik zondag op wandel meteen natuurgids.

    Like

zeg het maar.