34 gedachten over “Niene

  1. Eveline,van harte gefeliciteerd met deze wolk van een kleindochter.
    En zo te zien alles er op en er aan
    Wat een mooie foto Niene met haar lieve oma..
    Heerlijke genieten Evelien en natuurlijk ook je man.
    Groetjes Christiene.

    Like

  2. Al zou ze maar half zo lief zijn als ze mooi is, dan is het nog het liefste kind van de hele wereld.Hopelijk ook hartstikke gezond en ik hoop natuurlijk, dat ook met haar mama alles goed is.

    Like

  3. Evelien en Ton, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwste kleinkind. Ik hoop dat jullie nog lang en in gezondheid van haar kunnen genieten.

    Wat een mooie, gave baby is het trouwens. En die mond… dat is een politica in de dop. Een doorzetter, een debater… dat zie je zo.

    Ach, ik wil ook opa worden. Maar die kinderen van mij… ach en wee.

    Like

    • Een politica in de dop zeg jij…… Dat kan ik er nog niet aan zien maar je kunt gelijk hebben hoor. Als dat dan ook maar geen ach en wee gaat worden. Tja…..het zo.n hoopje mens…ik vind het moeilijk om te bedenken wat zo.n hummeltje later zal gaan doen. Voorlopig mag ze heerlijk kind zijn.

      Eveline http://www.huismusje.nl

      Like

  4. Gefeliciteerd Evelien en Ton
    Stralen van de zon
    Stralen van geluk
    Heel veel geluk, liefde en gezondheid
    voor dit mooie kleinkindje “NIENE”
    Geniet met volle teugen van dit wondertje.
    Agnes en Willem Stoop Schagen

    Like

  5. Nog altijd druk aan het straten hier, naast het huis een heel werk! Toch even snel een blik bij een aantal favo bloggers en ik moet zeggen dat deze echt op je man lijkt. Geen haar en geen tanden. Oh neen dat laatste slik ik in…

    Like

zeg het maar.