gescharrel……..

 

Ik volg de verrichtingen van een pimpelmees terwijl ik in de kamer aan de eettafel zit.

Het beestje  is zo druk……hij scharrelt door de beukenhaag…..hij bekijkt de mogelijkheden voor een nestjeal vast…..

hij bekijkt mij nieuwsgierig vanaf het voederhuisje en tenslotte keert hij mij brutaal de rug toe.

_DSC2107.jpg picture by Huismusje

_DSC2111.jpg picture by Huismusje

_DSC2128.jpg picture by Huismusje

_DSC2124.jpg picture by Huismusje

_DSC2151.jpg picture by Huismusje

_DSC2123.jpg picture by Huismusje

_DSC2120.jpg picture by Huismusje

_DSC2152.jpg picture by Huismusje

_DSC2023.jpg picture by Huismusje

pimpelmees2.jpg picture by Huismusje

_DSC2040.jpg picture by Huismusje

 

0 gedachten over “gescharrel……..

  1. Dit vind ik dus zeer geslaagde shots die zich verheffen boven een gewoon plaatje. Het compo van vele is om te smullen en de scherpte en belichting onverbeterlijk. Ik vind dat je heel mooi werk uit je camera hebt weten te persen Eveline….

    Like

  2. Ik zie het helemaal voor me Mus, camera op het statief, telekanon er op, Mus in camouflagekleding verdekt opgesteld met afstandsbediening (aan de eettafel) en fliepsen maar! Ze blijven een dankbaar onderwerp die kleine blauwpetjes!

    Like

  3. Je zat flink te pimpelen aan tafel, zie ik, musje! 😉

    d’r zitten weer prachtige foto’s tussen, vind ik! De 8-ste vind ik persoonlijk de mees mooie.. is ‘ie naturel of opgepimpt…? 😉

    Like

  4. Een pimpelmees te ’s Gravenhage
    dronk flink wat oude klare alle dagen.
    ‘Kijk, dat komt’, zo sprak hij simpel,
    ‘omdat ik van huis uit erg graag pimpel.

    Bron: Van een dichtende boer

    Fijne Kerstdagen en een heel gezond en Gelukkig 2010 Musje !!
    Lieve knufff groetjes Anna

    Like

  5. Hallo Eveline, ik kwam via Joke bij jou binnen, wat een prachtige foto’s dat is genieten om te maken maar zeker ook om te zien. Zal deze week ook even op je site gaan kijken en zet dan jou bij mijn links als je dat goed vindt. Ik ben nog niet zo heel lang hier op web-log maar ga maar op ontdekking uit en zie. kijk ook maar eens bij mij, groet van Tilly

    Like

  6. Geweldig Eveline!!
    Wat een mooie serie van de pimpelmees.
    En zo scherp, zijn je ramen altijd zoooooo schoooon:-)

    Ook voor jullie een fijne Kerst en een Gelukkig en Gezond ( met hoofdletter ) 2010!!
    Pluk de dag.
    Groetjes Sien

    Like

  7. Wat een prachtfoto’s !!
    En wat een heerlijk vogeltje, op deze foto’s is het helemaal een scheetje, die mag toch elke tuin leegeten !! ;-)))
    Hele fijne dagen gewenst aan de mussen èn de pimpelmees !

    Like

  8. Ha Mus, vast omdat je tot hetzelfde soort (de vleugelachtigen) behoort dat het je zo mooi gelukt is. Ik heb het vogelvoer en de vetballetjes nu wat dichterbij gehangen, maar toch komen ze niet vaak. Misschien omdat ze m’n katten binnen zien zitten?

    Like

zeg het maar.