op de uitkijk

 

 

Ik kom er momenteel niet aan toe om met de camera op pad te gaan.

Wel heb ik het apparaat klaar liggen voor als er in de tuin een onderwerp opduikt.

En dat gebeurd regelmatig want de merels zijn druk met het plunderen van de malusappelboom.

Ze wachten altijd tot er vorst over de appeltjes is gegaan  en dan is het smikkelen.

Vanaf de schutting word ik in de gaten gehouden.

merel-1.jpg picture by Huismusje

merel.jpg picture by Huismusje

 

0 gedachten over “op de uitkijk

  1. Ik denk dat jij met angst en beven thuis zit
    Volgens mij is er bijna ieder jaar wel iets wat gebeurd in Haaksbergen
    twee keer dacht ik al stroom uitval he
    Houd je appels onder handbereik en de thermometer in de gaten
    Vorst sneeuw en haaksbergen ………..

    Like

  2. Bedankt voor de leuk reactie, ik heb je maar bij mijn vrienden gezet, kan ik je makkelijk weer terug vinden. Ook voor anderen om bij jou even te kijken.
    Ik ben ook een naar je web-site gegaan, mooi kleding. Hele fijne dagen, groet van Tilly

    Like

zeg het maar.