een uiterst betrouwbaar onderzoek.

Afgelopen zomer heb ik een klein wetenschappelijk onderzoekje gedaan onder schapen.

“HOEZO MUS????”

Nou kijk ik dacht zo ” waarom heb je nou nooit een schaap dat aan narcisme lijd??? ”

Is toch geen gekke vraag .

Vandaar mij onderzoekje.

De uitslag is inmiddels bekend en simpel.

Schapen kijken niet naar hun eigen spiegelbeeld.

Hoewel mijn onderzoekje heel uitgebreid en wetenschappelijk was….. laat ik voor de zekerheid een paar voorbeeld foto`s zien

dat ik later niet krijg dat mijn bezoekers aan me gaan twijfelen.

e94f133b-1.jpg picture by wezeltje

Hier zie je duidelijk wat ik bedoel….het voorste schaap kijkt over zijn spiegelbeeld heen en het achterste schaap kijkt

naar het spiegelbeeld van het voorste schaap.

30b8bc97.jpg picture by wezeltje

Op deze foto zie je een schaap dat dreigt te kijken naar zijn spiegelbeeld maar hij word meteen afgeleid vanwege een smakelijk grassprietje.

Maakt U zich dus vooral niet bezorgt over de schapen op de volgende foto.

5db300ac-1.jpg picture by wezeltje

P.S.:

De foto`s heb ik gemaakt in het Haaksberger veen.

0 gedachten over “een uiterst betrouwbaar onderzoek.

  1. Werkelijk prachtig Musje… vooral de spiegelingen !!
    Maar wat goed van je Musje dat je dat allemaal hebt onderzocht… knap hoor !!
    En aan jou twijfelen… dat doen we niet hoor… ;-))))))))))))))
    Lieve knufff groetjes van Anna

    Like

  2. Mens nog aan toe jij onderzoekt nogal wat deze zomer
    Dat jij nog in de buurt DURFT te komen van water
    Zeker na je laatste onderzoek naar de waterplanten bij de haarmuhle

    Doop je weblog om in
    Muzz de kleine onderzoeker ……….

    Ik ga weer even een kaasje burgemeester maken

    Like

  3. Om de uitslag van het onderzoek kracht bij te zetten heb je die hond ook maar even “meegenomen”. Die kijkt wel naar zichzelf, voorzover ik het zien kan.
    Knap dat je zomaar zo’n onderzoek bedenken kunt, en het dan ook nog uitvoert. Eigenlijk niks voor een “mus”……..

    Like

  4. Hoi Mus,

    Ben ik effe blij dat ik voor verzachtende omstandigheden kan zorgen bij jou whahaha.
    De camera staat bij mij altijd op 2 stops onderbelichting ingesteld maar soms heb je dan toch nog net iets te veel licht van die koperen ploert in je beeld.

    Gr. Martien

    Like

  5. Ze zien ze hier wel “vliegen” , de reageerders, koe, hond, ik zie alleen maar zoetwaterschapen die meer interesse hebben in dat sappige gras dan in hun eigen spiegelbeeld, geef ze eens ongelijk!

    OT @ die Mosi…het is geen wonder dat hij er met mijn hart vandoor gegaan is.
    Wat een heerlijk ECHTE kat is het toch.

    Je wou toch niet zeggen dat die andere drie geen ECHTE kat zijn hè, je ‘schoonzoon’ incluis?!
    Ik weet nog wel een nestje Aby’s hoor 😉

    Like

  6. Ja hoor, het bewijs is geleverd. Alice heeft wel een sterk contrapunt, maar ze vergeet daarbij te bedenken dat die schapen ook hun kop even schuin kunnen houden. Zelfs mijn parkiet kan dat. Nee, die schapen wat mij betreft uitgeteld, de grasvreters.

    Like

  7. ooit wel es een schaap gezien
    met wolletje in de war ???
    nou daarom kijken ze niet in de
    spiegel mus , dat hele onderzoek
    had je niet hoeven doen …..
    die schapies zijn veel slimmer as
    jij en ik …wij klungelen met
    haren die behoorlijk in de war kunnen
    zitten ..heb ik het nog niet
    over onze ochtend facies die we strak
    moeten trekken , controleer je effe hé
    schapie niet hoor , altijd hetzelfde facie ….

    Like

  8. Kijk mus daar hebben we nu eens iets aan eindelijk een onderzoek met onomstotelijke bewijzen!

    Niet van dat halfslachtige gedoe nee niks ter van foto’s en wat voor foto’s!

    Ga jij daar nog maar vaak heen ik wil nog wel meer bewijs:-)))

    Liefs Sary

    Like

  9. Heee die heb ik ook al eens gefliepst
    in het Haaksberger Veen! Ik moet eerlijk zeggen
    dat ik de foto’s leuker vind dat het “wetenschappelijk onderzoek” want
    dat gaat een beetje boven mijn verstand : -))

    Doeiii,
    beuzeblaadje

    Like

zeg het maar.