over twentsche gastvrijheid en de theetuin in Twekkelo

 

Deze foto heb ik vorige week gemaakt in de theetuin in Twekkelo.

theetuintwekkelo016.jpg picture by wezeltje

We zaten daar heerlijk……………we aten er een magnifiek lekker broodje en de thee was subliem.

Toen ik wilde pinnen bleek dat dat niet kon.            Wat NU?????

Ach , zei hij, dat geeft niks, dan kom je toch gewoon betalen als je weer eens in de buurt bent.

Hij kent mij niet…ik ken hem niet……

Als het weer zo blijft gaan we zondag betalen….nemmie nemmie…..

klik hier naar de website van de theetuin in Twekkelo  KLIK

.

0 gedachten over “over twentsche gastvrijheid en de theetuin in Twekkelo

  1. Wat heerlijk dat, dat nog bestaat mus!

    Daar wordt je toch helemaal blij van.

    Zeg Zondag maar dat heel weblogland (ik in ieder geval’-))) hem een veer op zijn hoed steekt!

    Het bestaat nog HOERA.

    Fijne dag morgen en liefsXXX van SAry

    Like

  2. En zo hoort het !!!!Toch wel jammer dat het hier niet meer gebeurd
    Stond vorige keer met een kar vol en de pinpas thuis voor de kassa
    Dat was twee bakken ijs terugzetten en toen kon de rest kontant betaald
    maar toch ik had liever die kar meegenomen en een paar dagn later betaald hebbe

    Like

  3. Goedemorgen Musje jij was ook vroeg uit de veren zie ik!
    Zaten we samen om een uurtje of zes naar buiten te kijken???

    Doe vanmiddag maar een tukkie doe ik ook”-))

    Fijne dag en liefs Sary

    Like

  4. Wat een foto Mus, wat een sfeertje! Een mooie voor op hun website of in de folder 😉
    Het wordt nog droog vandaag (zeggen ze) dus lekker die kant weer op. Vergeet je portemonee niet!
    Ik snap hem wel hoor, hij heeft mensenkennis en jij. . . . .ach, wie zou jou nou niet vertrouwen?

    Like

  5. dat is gewoon Twentsche klantenbinding!!!!!!!!!
    geniet van deze mooie zondag en veel
    plezier maar weer
    zal je vast erg vervelend vinden dat je weer
    naar daar moet ::::))))))))))))
    smakkerdvanjezuzzzzzzzzz

    Like

  6. ach mussie…..daar gaat je hart toch sneller van kloppen zeker.
    stuur je die man nou ook een mooi setje van jouw anzicht kaarten:-)

    de mijne zijn op.
    wat hebbie nog in de aanbieding:-)

    welkom thuis..

    xxx

    Like

  7. Ja leuk is het daar hè. Als ik weer eens de Stiewelpaden ga lopen dan probeer ik ook altijd even deze theetuin “aan te doen”.
    Ik ben er ooit eens geweest en kreeg toen een krop sla uit de tuin mee. Echt leuk.

    Like

zeg het maar.