een drentsche “VET mesterij “

 

Vele reacties zijn er gekomen op het vorige BLOG alwaar je meneer Malou en meneer Mus typisch kunt zien zitten op een bankje.

Heel typisch!!!!!!

Geen wonder dat Plato de volgende reactie gaf:

als een man op deze manier zit te kijken dan houdt ie zich maar met een ding bezig.

In dit geval zal de gedachte zo ongeveer zijn: oh God, hij zit er toch nog wel?

Verder ga ik niet want het is hier een nette weblog .
spijkersofwat.jpg spijkers?????? ofwat??? picture by wezeltje
tja……..

het erge van het geval is dat ik nu eigenlijk geneigd ben om niet te vertellen waarom beide heren zo typisch zitten.

Echt weer iets voor mij….whahahahahahahahahaha

Maar vooruit…ik wil de beroerdste niet zijn dus hier komt de “story behind ”

De beide heren zitten op dat bankje wilde dieren te bestuderen.

Ja joh….het ontbreekt de mannen op geen enkele manier aan moed.

In dit geval gaat het om mieren.

De foto heb ik gemaakt in het Mantingerzand alwaar wij onlangs meneer Malou en Malou een bezoekje hebben gebracht.

Nadat wij vet gemest waren namen meneer Malou en Malou ons mee voor een tochtje door het natuurgebied.

maar wacht….eerste even over die VET mesterij…….hier zijn de beelden.
vet5.jpg picture by wezeltje.

vet.jpg picture by wezeltjevet2.jpg picture by wezeltje

.

vet3.jpg picture by wezeltje

.

er is dus nog niets verandert mensen…….als je naar Malou gaat word je vetgemest.
Maar goed…..geen wonder dus dat ik in het Mantingerzand moeite had om rechtop te blijven lopen.

 

.

.

0 gedachten over “een drentsche “VET mesterij “

  1. Nou, dan liepen die mieren in ieder geval niet tegen de beentjes omhoog, anders waren ze daar niet zo rustig blijven zitten!
    Knorrr ik krijg honger bij het zien van zoveel lekkers, ik ga ontbijten!!
    Aha voor die laatste foto ben je even languit gaan liggen of deed je het op de jou bekende manier?
    Fijne dag Mus!

    Like

  2. oh oh oh muzzenzuzzzzzzzz
    die mieren, dat was gewoon een afleidingsmanouvre 🙂
    echt, ze hadden het over iets heeeeel anders
    ja dat vetmesten ken ik 🙂
    ze weten wel wat lekker is
    ik ga vandaag maar niks eten
    want morgen…….
    ben ik daar! 🙂
    ps dus de watten hebben geholpen?
    have nice day
    smakvanjezuzzzzzz

    Like

  3. Plato (volkomen ontnuchterd na deze ontnuchterende woorden) zegt: volkomen te begrijpen: de heren bestudeerden mieren. Natuurlijk, welke heer doet dat niet op zijn tijd. Ach ja, de natuur moet zijn loop hebben. Plato schudt het moede hoofd en kijkt naar de vetmesterij foto’s. Haarscherp staan de lekkernijen afgebeeld. Likkebaardend scrollt Plato door de hapjes. Het leven moet wel heel goed zijn in het Mantingerzand.

    Neemt niet weg, dat Malou al die tijd dus geweten heeft waar die heren naar keken. En dan gewoon zwijgen hè. Dat is ook een kwaliteit.

    Was ik maar weer gewoon een kabouter. Ik heb tegenwoordig al een baardje. Een witte. Plato wordt oud 😦

    Like

  4. whhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahaha

    da’s een straf die jij braaf ondergaat wil ik wedden,

    snotverpielekes, zo wil ik ook wel gemest worden hé:-)

    geweldige..
    mierbestudeer programma:-)))

    hebben de mannen al een diploma gekregen daarvoor:-)

    xxx

    Like

  5. Hoi Mussie ja wij zijn weer veilig terug
    en hebben SUPER genoten! Ik kan weer bergen verzetten!
    Dat kon jij vast ook na deze Drentsche vetmesterij,
    tjonge jonge maar gelukkig kun je wel wat “lier” : -))

    En nu gaan we een feestje bouwen want er is er
    een jarig hier!

    Doeiii,
    beuzeblaadje

    Like

  6. Juist we WETEN dat ze naar rode mieren kijken ………….DAT hebben ze ons verteld !!
    Toch tjsaaaa uhhhhhh kan ik mezelf ook wel vinden in Plato zijn antwoord.
    Ik bedoel ze kunnen ons wel van alles wijsmaken

    Like

  7. Muzz nou mis ik nog even je verhaal achter dat taartje
    Dat het die dag zo vreselijk warm was en dat Lou dat taartje dus niet in de koeling had gedaan.
    Het lag dus warm te zijn IN de tent
    En dat ik zei dat het taartje zo vers was , dat het net uit de oven kwam omdat het nog heet was.
    Ik vond het zo een goeie van mezelf whahahahahaha

    Like

  8. Jaja Nou Mus ik geloof die mannen gewoon dat heb je ervan als je niet goed oplet bij biologie dan moet je dat later inhalen”-)))

    Toch veel te warm om ook maar te kunnen denken dat het ergens anders over zou gaan.

    Snap jij nu ook waarom die Malou en Piet zoveel lopen dat moet wel met al die calorieen.

    Eigenlijk is het wreed he Mus eerst die man vetmesten om hem daarna af te trainen tot op het bot.

    Pas op dat deez gevaarlijke vrouw jou ook niet in haar web verstrikt.

    Voortaan wortelen en een fles spa mee als je naar malou gaat, je bent gewaarschuwt..

    Dikke knuf, Sary

    Like

  9. tjonge dat eten is nu de afleidings manouvre, pffff, je zal er toch ter plekke trek in krijgen jammie jammie en dan een verse kakelverse taart warm van de bakker hihihi.
    wat nu het ergste van alles is dat jullie daarna pas gaan wandelen, nee niet ervoor..pas erna om al dat lekkers weer een beetje kwijt te raken

    en waar kijken ze naar, nou gek genoeg kan het me nu niet schelen, maar dat eten mmmmmmm..

    Like

  10. Penseel kom dan gewoon een keer deze kant op meid
    Dan maak ik gado gado of een pan roti waar je maar trek in heb

    Morgen komt vanmeij en die gaat zonder dat ze het weet aan de roti
    Met …….ojee nu komt het……….eigengemaakte aarbeien roomijs !!!!!!!!!!!
    Ik voeder Muzz en pamuzz en vanmeij en jij kent alleen nog maar mn appeltaart
    weet je nog een paar jaar geleden in Noordwijk whahahahaha
    Wij kunnen ook gek worden wanneer wij willen
    Gewoon zomaar op een stoeppie met een paar webloggers een hele appeltaart burgermeester gemaakt
    Ach moet kunnen toch

    Like

zeg het maar.