neemt U kat U ook in de maling?????

Ik kom weer even terug op

                        een geheimzinnig katten syndicaat in mijn woning????

                        en

                       de macht is bij onze kat..

De bewijzen dat onze katten bezig zijn de macht over te nemen stapelen zich op.

Zo kreeg ik onderstaande mail van Rob.

Rob is de man van Tanja die weer de fokster van mijn Saar en Kees is.Rob schreef ;Heb je mooie weblog weer gelezen en kan ook bevestigen dat de katten de macht gaan overnemen.

Zo moest ik van streep deze foto nemen, voor zijn reunie concert van de Cats.

De kapsones stralen eraf, alleen omdat hij in een groep zit, welke eens wat hitjes gehad heeft en hij een beter gehoor heeft voor de fijne nootjes.

Ben blij dat iemand het aan de kaak stelt ,Liefs

Rob

Bijgevoegd was deze foto van Streep.

gitaarstreep.jpg picture by limoentje

 

Let op de doordringende blik van Streep.  ( zelfscherpstellende lenzen)

Zijn naam alleen al heeft iets van een geheime streepjescode.

Nu ik langer kijk zie ik ook dat zijn vacht een streepjescode heeft en …..wat te denken van de gitaar.

Eèn en al streepjes en puntjes.

 

Dat maakt al met al dat ik met andere ogen naar mijn katjes kijk.

Neem nu eens Willem………………

watschaftdepot001.jpg picture by limoentje

 

Als je niet beter weet zou je denken dat hij zich onschuldig koestert in het zonnetje.

Maar wat broed hij inmiddels uit ??????

Okee…hij heeft geen streepjes code in zijn vacht maar zie je de gevoelige antennes aan zijn onschuldige smoeltje?????

En die oren!!!!!! dat zijn enorme ontvangstschotels.

Dat ik dat nooit eerder opgemerkt heb .

En dan dat vertederende koppie!!!!!!! Geen wonder dat je er intrapt.

Misschien is er iemand die mij uit droom kan helpen , iemand die enig idee heeft van wat Willem aan geheime wapens inzet?????

En neemt jou kat je wellicht ook in de maling????

 

0 gedachten over “neemt U kat U ook in de maling?????

  1. tja, ik zit hier met een gelukkig 2009 kaart voor mijn neus
    deze kaart is gemaakt door ene Rob
    de man van mijn vriendin
    daarop 3 Siamese katten afgebeeld
    genaamd: Spica, Pollux en Castor…….
    als ik zo zien wat ze uitvreten
    (de katten dan he)
    die bewerken een Mondriaan
    dus onschuldig?
    DAT geloof ik gewoon niet meer…
    aan de andere kant
    ik ken ook foto’s
    waarbij de ‘baas’
    zich zeer onderdanig gedraagt
    nee ik noem geen namen
    maar de foto’s laten toch duidelijk zien
    dat de baas onderworpen is……
    hughvanmeij

    Like

  2. HoooHoooo Hoooooooooo kijk dat jullie katten niet deugen , althans de katten met stambomen…..oke…..maar van THE CATS moeten jullie afblijven OOIT EEN PAAR HITJES GEHAD !!!
    Het is dat ik geen tijd heb maar o o o …………….
    THE CATS hoe durven jullie die nou toch te vergelijken met dit spul van de fotos
    Zeg zelf dat Piet veerman zeker zo kan kweeeeeeelen als die katten maar dan houd het ook op.
    Nou ik moet rennen ……..baaaaaaaaaaaaaai

    Like

  3. Nou ik heb het bij onze katten ontdekt hoor.
    De 1 ligt op de kachel berichten door te geven door de schoorsteen.
    De ander doet net of hij niet helemaal honderd % is, maar ondertussen.
    Ik zal ze in de gaten houden. Dank je wel.

    Like

  4. Katten hebben het karakter om argumenten van mensen naast zich neer te leggen
    houden van muizen en haten honden.
    Daarnaast kunnen ze hun liefjes niet meer op het aantal nagels wat ze hebben tellen.
    Van eeuwige liefde hebben ze nog nooit gehoort.
    Het zijn in de meeste gevallen over het paard getilde dwergleeuwtjes
    vandaar dat ik een duidelijke vergelijking zie met sommige personen van The Cats.
    Wij hebben geen katten omdat we ons niet in de maling wensen te laten nemen.

    Na het lezen van deze reaktie heb ik geconstateerd dat ik een wijs persoon ben omdat
    mijn tekst tot nadenken stemt.
    Maar aangezien mijn wijze woorden van persoon naar persoon gaan zal de vorm van mijn
    wijze woorden ook wel van vorm veranderen en er niets meer van deze wijze woorden
    overblijven.
    En je kennende zul je wel proberen om mijn wijze woorden te overtreffen met die
    katten onzin van je maar daar ga ik niet gebukt onder door het leven.

    O ja, ik moet je nog namens Chopin bedanken voor de schaatsen!

    Like

  5. Het vervelende van je log is dat je in een reactie niet kunt plakken omdat
    je bang bent dat ik schilderijen bij je kom jatten.
    Dus moet je zelf maar op mijn log-reacties lezen wat ik hier had willen plakken.
    Maar blijf niet te lang op mijn mooie logje plakken
    want anderen willen ook kunnen reageren.

    Like

  6. Muzzz…..die katten nemen de macht over. Wat ik je brom…snor.
    Hier in huis doen zich de laatste tijd ook vreemde zaken voor.
    Neem nou onze Mette. Ze zat van de week met haar hoofd in mijn tas. MIJN tas !!! Nou vraag ik je !
    Ze heeft een dochter die met een spionerend oog is geboren. 1 oog voor dagelijks gebruik en het andere oog is bionisch. Hoe ik dat weet? De ogen zijn verschillend van kleur. 1 geel en 1 blauw oog.
    Ze zijn ook druk doende om onze hond deelgenoot te maken van hun spionage praktijken. Ik trof onze Musky (familie van de andere 2) al smiespelend tegen de hond zijn oor aan.
    Toen hij zag dat ik het bemerkte deed hij snel of hij dat oor van de hond aan het wassen…was.

    En die Willem van jou…dat is de gevaarlijkste. Let op mijn woorden. Die knijpt de katten in het donker. Als een soort Al Capone geeft hij de overigen ’s nachts instructies terwijl jij nietsvermoedend op 1 oor ligt.

    Like

  7. Ik weet niet wat jij voor problemen hebt met je katten.
    Mischien komt het omdat ze van een bepaald ras zijn?
    Mijn katten zijn gewone doordeweekse HTK katten en ik heb echt nergens last van. :-)))))

    Like

  8. Hee muzzeke, ik moet zeggen dat ik door jouw foto’s van je katten anders naar katten in het algemeen ben gaan kijken ;)), die poezen van jou zijn zeer ‘gewichtige’ diertjes, dus dat ze machtig zijn geloof ik graag, hahaha, mooie foto’s weer meid, en die van streep is erg leuk. Wow, hij en de cats samen gespeeld? Knap, wat was ie, toetsennist?ohja, bei de wei, dankejwel voor je kompliment op picassa, hier is alle sneeuw nu weg, en ik mis het wel hoor, alleen nog maar nat en pratsch!!! Doegggg

    Like

  9. Ik zei het reeds…het zijn spionagemachines op pootjes. Hun sterke punt: ze kunnen wachten. Want eens verslappen wij en dan komen ze in actie. Het is niet voor niets dat jij ontspannen op de bank zit en dat er dan gelijk drie van die vlooienbalen op je schoot springen. Ze zien hun kans schoon terwijl jij denk: wat zijn ze toch lief, effe aaien.

    Maar mij bedotten ze niet, met hun ingebouwde spionage attributen en hun ogenschijnlijk vriendelijke uitstraling.

    Het is hier trouwens niet anders. Er zit er hier bijvoorbeeld een die me vanaf de bank continue in de gaten houdt. Wat tikt ie, hoest ie misschien in code? (ja ik merk het wel), waarom zet ie zijn bril op en af, wat moet dat boek daar?
    En als ik dan even kijk, zit ie zich voor de vorm een beetje dom te likken.

    Ik blijf scherp…jij ook?

    Like

  10. Er is al het één en ander verteld hierboven Eveline 🙂
    Dus ga ik vertellen hoe mooi ik de foto’s vind!!
    Die van Streep en natuurlijk van Willem…wat een snoepie!!
    Prachtige foto, alles klopt,scherpte,compositie,kleur en licht…
    Fijne avond nog

    Groetjes Sien

    Like

  11. Muzzzz, ik geloof niet dat ons trio mij in de maling nemen, maar dat neemt niet weg dat zij bepalen wie hier de dienst uit maakt en geloof me, dat ben IK niet. Als Moris op het moment dat hij door het kattenluikje de garage in wil, hoort dat ik in de garage ben, dan tikt hij met zijn poot nijdig tegen het luikje en staat 2 tellen later voor de voordeur…OPEN doen !!! ‘s-Morgens gaat hij naast de stoel van manlief zitten ‘blaffen’ (je weet…hij kan niet miauwen) en troont hem dan mee naar de voordeur, die rolmops (ik moet zeggen, dat het hem met zijn dikke lijf erg veel moeite kost om zichzelf door al die luikjes te wurmen (3 voor hij in de kamer is) en hij staat dan ook op rantsoen…dwz…bij ons, maar ik weet niet wat hij bij buren weghaalt)

    Like

  12. Ik ben ervan overtuigd, dat katten samenspannen!
    Tafel(glas) schoongezeemd,hoppa, dáár lopen we met z’n drieën even gezellig overheen,bij voorkeur als we net de schone kattenbak hebben bezocht(stofvoetjes)of over de net schone BRUINE bank.Wanneer de vogel los mag, moeten de katten even in de slaapkamer,willen ze niet! Maar….als zij niet in die kamer mogen komen….ja, je vat hem al, dan springt er een op de deurknop en dan liggen er drie “liefie’s” op mijn net verschoonde bed!
    Snik….ik kan er een boek over schrijven!

    Sterkte hoor Muzzzzzz!

    Like

zeg het maar.