0 gedachten over “in partjes

  1. tis gewoon kunst met een B
    hihi
    mensch als ik openhaardhout
    naar binnen sjouw zit ik ook
    altijd ….ohhhhh die kan ik …
    totdat Heer Vivaldi ingrijpt ..
    ik mag niet zoveel meer apart houwe hoor
    want zie overal wel wat in ;))
    alles staat ook vol zotte stukken
    toch wel goed zo een Vivaldiheer
    om me heen , ..zucht …
    maar ik zie het wel hoor ..
    dat ….
    *wordt weggerukt achter pc door Vivaldimens*

    Like

  2. Mooi he? dat slide.com,
    Dat in plakjes van je foto ,is soms ook heel mooi als je dat met schilderijen doet trouwens..Ik neem soms de vrijheid om jouw schilderijen (digitaal)om te draaien,jouw klaproos “klopt”voor mijn gevoel zo goed,het maakt niet uit of je hem een halve slag draait of op de kop hangt,hij klopt steeds,blijft steeds heel erg mooi,mooi werk maak je hoor!

    Like

  3. Wat ben je toch creatief!!
    Mooi vind ik het!
    Zo,n stuk berkenschors heeft iets he iets geheimzinnigs vind je niet en dan die kleuren die er in zitten daar blijf je naar kijken.

    Ja kunst dat is het.

    Liefs XXX en een fijne dag van sarewiets en de bengels

    Like

  4. leuk mus, bij Ikea een lijst erom in vier dlen en kan zo aan de muur!!!
    Crea bea hoor!!!
    Mooi he die berkenschors, en je ziet er van alles in als je goed kijkt, haha grappig gedaan hoor!!

    Like

zeg het maar.