Varkens in de kunst

Een paar maanden geleden kreeg ik een e-mail van Fräncis.

Zij verzameld varkens in allerlei toonaarden.

Op internet had ze een varkens schilderij van mij gevonden, en ze vroeg of dat schilderij in haar kunst collectie op internet mocht staan.

varkenssnoetjes.jpg picture by lenderink

Nu staan mijn verkes dus op de pagina Varkenskunst. Je kunt daar overigens nog veel meer vinden wat met varkens te maken heeft. Voor mij zijn ze een geliefd schilderonderwerp. Ik wens al mijn bezoekers weer een hele fijne dag .

0 gedachten over “Varkens in de kunst

  1. Ze stralen van Geluk, ze zijn echt Happy, dat zie je zo,dat kan ook niet anders, als ze van Musje, haar ezel komen.
    Dat moet wel stralen!! 😀 😀

    Ze zijn daar goed terecht gekomen, bij de Kunst varkentjes !! 😀

    Hartelijke Groet Els 😀 😀

    Like

  2. ze zijn superlief ennne mus ik vergat tw zeggen dat ik die staartjes zo erg leuk vind van de middelste varkentjes…..ze krullen van plezier, sta je er al op,kon het nog niet direct vinden…wauh..nu nog iemand voor je kippen…en ja beroemd dat ga je worden hoor..

    Like

  3. Jou varkentjes gaan zo de hele wereld rond. 😉
    Straks hangen ze nog eens in China aan de muur.Ik vind die bovenste zo mooi,ze zijn zo echt! 😛

    Bedankt voor je steun,het is gelukkig met een sisser afgelopen. 😉

    Like

zeg het maar.