21 gedachten over “Introspectie

  1. Dat zou kunnen , maar het kan bijvoorbeeld ook voor een evenement zijn of in een bedrijf.
    Dat weet ik nu nog niet.
    Overigens vind ik het best een goed idee om eerst eens te huren, voor je tot aankoop overgaat.
    Hoewel er ook mensen zijn die altijd huren.
    dat is ook grappig toch, tekens iets anders aan je muur.

    Like

  2. oh mus van harte, dat heb ik ook nog niet meegemaakt, maar wel twee verkocht via artolive maar ik kwam er dus echt niet achter wie het had gekocht. heb het meerdere malen gevraagd maar men zei alleen maar een particulier in den haag
    spannend meid, dan wordt zij denk ik binnen een week opgehaald met een mooie groene auto
    veel plezier

    Like

  3. @ CORRIE.

    Je kunt bij ARTOLIVE alle bepalongen vinden.
    voor uitleen staat daar het volgende.

    Bij verkoop krijg je 70 procent van de prijs van het werk, wij rekenen een commissie van 30 procent (exclusief BTW). Bij uitleen krijg je vijf procent van de verkoopprijs voor een periode van een half jaar (= 10% per jaar). Wij betalen hier onder andere het vervoer, de verzekering, BTW en promotionele activiteiten van.

    Als je geintresseert bent kun je hier kijken
    http://www.artolive.nl/text.php?id=32#Verkoop%20en%20Uitleen

    Like

zeg het maar.