” het perfecte plaatje Haaksbergen” fotograferen met een drone.

De opdracht van de afgelopen week noemde Erik de Just een ‘ luie mensen opdracht’ .
De deelnemers gingen namelijk op stap met dronepiloot Sander Lagewaard.
En wat ga je dan fotograferen?
Acht fotografen piekerden zicht suf, bedachten plannen B , Ellis stuurde wanhopige berichten naar Eveline van RTV Sternet en Coen Voorink schafte 3 rode paraplu’s aan, kortom, je moest vooral niet lui zijn.

Ieder kreeg een kwartier de tijd om een topfoto te maken.
Zaterdag 22 juni was het weer zover, de jury rapporten en de uitslag.

Camera: Ton en Eveline Lenderink
Montage: Eveline Lenderink

een productie van RTV Sternet powered by 1Twente

4 gedachten over “” het perfecte plaatje Haaksbergen” fotograferen met een drone.

  1. De foto van Coen was heel mooi. De Jury was denk ik zeer te spreken over de leidende lijnen.
    Toch leek me de foto van het kerkinterieur ook wel heel bijzonder. Hoe lang heeft de fotograaf de tijd gehad om de foto te nemen, vroeg ik me af. Dat moet maar heel kort geweest zijn.
    Ook de paarden met die schaduwen vond ik prachtig.

    Geliked door 1 persoon

zeg het maar.