een blik in de keuken

Samen met fotovriend Gert was ik gisteren  te gast bij Grand cafe centraal in Haaksbergen voor een fotoshoot.

 

We kwamen onverwacht en onaangekondigd maar wilden wij fotograferen…geen probleem.

Ik heb er even een blik in de keuken geworpen op de fotoshoot kom ik later nog terug.

 

geerlofjpg

 

 

geerlof 2

 

 

12 gedachten over “een blik in de keuken

  1. De zwart/wit versie is het mooist, door dat blauwe licht op de achtergrond is de kleurenversie minder.
    Waren ze wel blij met dat blik…….of zat er niets meer in…?. 🙂 🙂

    Geliked door 1 persoon

  2. De zwart-wit versie heeft ook mijn voorkeur.. Hoewel, de kleurenversie ook mooi is. In Zwart wit komt alleen de foto meer tot zijn recht.

    Ben benieuwd naar de rest van de foto’s! In afwachting dus … 🙂

    Geliked door 1 persoon

  3. hier zeker voor mij de kleurfoto
    mooi, de kok te midden van de ‘muurtjes’, het verloop zo van het muurtje en dan achteraan terug die verdeling
    k kan het niet goed uitleggen haha

    Like

zeg het maar.