De start van het jubileumjaar van de fotogroep Haaksbergen

image

Burgemeester Hans Gerritsen neemt het eerste exemplaar in ontvangst uit handen van Herman Nijhuis.

Wat een geweldige avond hebben we gehad.
Een vol theater, blije mensen, onderscheidingen voor Herman Nijhuis en Henk Krooshof , een prachtige presentatie van onze foto,s op grootbeeld , een fraaie foto expositie in de foyer en als klap op de vuurpijl  ” grenzenloos in panorama “

Een prachtige Panoramische multimediashow door Hoogesteger, Kroon, Roeleveld en Stenger.

more at: http://www.museon.nl/nl/grenzeloos-panorama-deel-6#sthash.LT4bfEld.dpuf

En dan ook nog de aanbieding van  Het fotoboek boek ” haaksbergen Nu ” dat met veel liefde en toewijding is gemaakt door de leden van de fotogroep.

Wij kunnen terug kijken op een fantastische avond, een mooiere start van ons jubileumjaar hadden we ons niet kunnen wensen.

16 gedachten over “De start van het jubileumjaar van de fotogroep Haaksbergen

    • Tja Henk. Wij worden er allemaal mee geconfronteerd dat foto,s onrechtmatig gebruikt worden of gewoon gejat. En ik kan me indenken dat je dat wilt voorkomen. Zeker als je vier dagen in de ijzige kou over een bevroren rivier in Ladakh hebt lopen ploeteren om je opnamen te maken. Om nog maar niet te spreken van de enorme bergtoppen die de fotografen bedwongen hebben.

      Like

  1. Tjsa door de grote watermerken zet hij zichzelf inderdaad buiten beeld….

    Wat ik gehoord heb over jullie avond , kan ik alleen maar herhalen Mussie….jullie kunnen trots zijn !!
    Een mooi begin van het jubileumjaar , met een mooie beeldpresentatie !

    Like

  2. Zulke watermerken kwam ik tegen toen ik aan het zoeken was naar foto’s van Romeinse kunst. Gewoon voor eigen gebruik, ter illustratie van dictaten voor de opleiding kunstgeschiedenis. Want beelden bij de tekst zijn hier onontbeerlijk.
    Vaak waren het de enige goede foto’s van zo’n beeld of reliek. Toch maar niet binnengehaald dan. Maar ik vervloekte ze op gegeven moment wel.
    Ik kan me trouwens wel voorstellen dat niemand graag zijn foto’s gepikt wil zien. Maar ja, als je ze op het net publiceert weet je wat er kan gebeuren. Het is nauwelijks tegen te houden.

    Like

zeg het maar.