een vreemde ontmoeting

Onlangs was ik op strooptocht met mijn camera in de Spoorstraat in Haaksbergen toen ik een bijzondere ontmoeting had met een robot.

een robot zeg je Eveline ?

Ja…wat ik zeg….een robot.
Ik heb meteen met hem/haar aangepapt want zo.n robot kan reuze handig zijn zowel in het huishouden als voor het doen van boodschappen.

IMG_3523

Robot naar binnen ,kwam weer even naar buiten en vroeg ; Wil je zwarte of bruine laarzen ?

IMG_3526

zoooooooh handig zo,n robot…….

Ook voor sloopwerkzaamheden.

IMG_3521

Maar net toen ik dacht ” ik houd hem ”  bleek er een echte man in te zitten en daar heb ik er al eentje van.

Zonder zo.n pak maar minstens even handig en behulpzaam…….

omzettingen naar zwart/wit heb ik gedaan met DXO FilmPack v4.5 geïntegreerd in Aperture.
Dit dankzei een tip van Jan Masyn…bedankt Jan…ik ben er heel blij mee.

14 gedachten over “een vreemde ontmoeting

  1. Van die omzetting snap ik niks. Maar het zijn mooie foto’s, haarscherp en zo.
    Dat Truus op robotbillen valt, had ik niet verwacht. Dat robots schoenen verkopen ook niet.
    Een verwarrend blogje dus. Maar wel mooi.

    Geliked door 1 persoon

zeg het maar.