De Oostendorper watermolen in de sneeuw.


Het ” schijnt ” hier en daar beestachtig weer te zijn , daarom laat ik maar weer eens een foto zien die NIET in het fotoboek Haaksbergen NU komt maar met dit weer zou je bijna gaan verlangen.
De foto,s die er wel inkomen hoef ik hier niet te laten zien 😉.
Je kunt het fotoboek hier bij voorintekening bestellen . http://www.fotogroephaaksbergen.nl/jubileumjaar.html
En dan nu de foto…..
image

8 gedachten over “De Oostendorper watermolen in de sneeuw.

  1. Ach, om nu al te gaan preluderen op de winter …ik ben (althans in dit opzicht) een gemakkelijk mens en neem de jaargetijden zoals ze komen. Zo kan ik me nu alweer enorm gaan verkneukelen op al die paddenstoelen die na deze regenachtige dagen ongetwijfeld weer in onze schone Nederlandse bossen, en tot ver daarbuiten, hun schattige kopjes zullen gaan opsteken…het eekhoorntjesbrood … de vliegenzwam (rood met witte stippen), de dodelijk giftige groene knolamaniet…ach, ik kan me er nu al geweldig op verheugen…wat natuurlijk niet wegneemt dat ook de winter zijn charme heeft…maar dat komt later… kortom: ik ben een gelukkig mens…. wat een mooie foto, Eveline 🙂

    Like

  2. Ik ben ook niet zo’n liefhebber van de herfst. Ik word vaak wat melancholiek van de wind, de regen en vooral van het korten van de dagen. Hopelijk krijgen we nog een paar zonnige herfstdagen waarop de kleurenpracht van de herfst zich in volle glorie laat zien. Maar diep in mijn hart kijk ik ook alvast uit naar mooi winterweer zoals jij het op deze foto zo mooi laat zien.

    Like

zeg het maar.