Hoog tijd dat ik uit de kast kom

Ω

Beste kijkers , ik wil vandaag met de billen bloot gaan, uit de kast komen kortom …een geheim verklappen.

Het volgende geval is namelijk het geval :

Ik fotografeer al een paar dagen met een ander toestel.

In navolging van RiaB heb ik een Canon SX 50 HS aangeschaft als tweede toestel zodat ik niet altijd hoef te sjouwen met zware lenzen.

Om het toestel te leren kennen fotografeer ik me wezenloos.

De katjes Kees en Saar hebben er al helemaal genoeg van want die zien op de meest onverwachte momenten hun vrouwmens verschijnen, wel of niet buikschuivend al naar gelang de omstandigheden.

Vanmorgen waren de rapen echter helemaal gaar…….. ze werden geacht model te zitten.

Met hulp van meneer Mus, die ten zoveelste male een touwtje bediende , heb ik een leuke serie geschoten  waarbij ik gebruik heb gemaakt van natuurlijk licht.

Saartje2

Saartje10

kees_0728

kees_0729

Na al die vermoeienissen leggen ze zich er bij neer en zelfs dan krijgen ze geen rust

Saartje en kees in actie

Ω

17 gedachten over “Hoog tijd dat ik uit de kast kom

  1. Ik vind ze prachtig Eef ….als tweede toestel….mwah als jij het zegt….
    Voor mij is de Canon SX50 HS een topcamera en een meer dan volwaardige opvolger van mn vorige camera…de 30 HS.

    Like

  2. Dat nieuwe toestel van jou, maakt prima foto’s hoor. Ik kan je ergens geen ongelijk geven Eveline, altijd met zo’n zware fototas op pad, valt niet mee, zeker als je tig kilometer gaat wandelen. Een mooie serie van de poezenbeesten, ik ga helemaal voor foto 2

    Like

  3. Heel mooi deze foto’s.Vooral de laatste, wat lief.
    Ga even kijken hoe die camera eruit ziet.leuk hoor 2 a 3 camera’s. Heb ze ook van groot naar klein 😉 Meestal neem ik er twee mee.

    Like

  4. Da’s een pracht 2e/3e toestel, maar zonder de modellen zou het niks zijn!! 😉
    Ik smelt bij die foto waar ze in elkaars poezenpootjes liggen, geweldig!!!!!
    BTW ik ben helemaal gesmolten door die mooie groene ogen.

    Like

zeg het maar.