Deze drie zijn niet bijster bie

Ω

Nee fototechnisch is het zeg maar rustig helemaal niks, toch zijn ze in mijn ogen de moeite waard en wel vanwege het bijzondere moment.

Vanmorgen streek er zomaar een sperwer neer in de appelboom.

Hij gaf me nauwelijks de tijd om te reageren….maar zijn scherpe ogen inspecteerde het terreintje heel goed.

Geen wonder dus dat de vogels altijd op hun hoede zijn.

De foto is door het raam gemaakt.

sperwer

De volgende foto is meer grappig dan mooi.

Een eekhoorntje  zit in spagaat op het draadmandje.

spagaat 2

En dan deze….

Een rode eekhoorn houd met een aandoenlijk pootje een tak vast…op zijn koppie ligt een klein blaadje.

eek pootje

drie mislukte opnames die toch een plaatsje op mijn blog  krijgen .

Ω

 

12 gedachten over “Deze drie zijn niet bijster bie

  1. Niet alleen drie fotos maar ook nog eens een aanbieding voor een goedkoop reisje naar Barcelona.
    Zo te zien heeft wordpress ook advertenties tegenwoordig .
    Geweldig Mus dat ook de roofvogels de vliegroute naar je tuin hebben gevonden !!

    Like

  2. Nou, ik vind ze alle drie de moeite waard hoor, die sperwer komt natuurlijk een muisje (of vogeltje) verschalken of deed dat al. ’s Morgens vroeg hoor ik ze zelfs hier ook in de achtertuinen!
    foto twee haha wijdbeens report, doe dat maar eens na met een pinda tussen je handjes.
    foto drie is gewoon ontzettend lief!

    Like

  3. Ja van mij mag de beleving altijd voorrang hebben en dit zijn drie
    prachtige natuurmomenten.
    Mens, een Sperwer in je eigen tuintje, dat is toch heel bijzonder en dat je er
    dan ook nog een opname van kunt maken is geweldig.
    En ja met een Eekhoorn doe je me altijd plezier, dus ik heb hier weer zeer
    van genoten!
    Natuurkieker Coby

    Like

zeg het maar.