25 gedachten over “Schatgraven

  1. oh wat leuk je krijgt vlg jaar eikenboom babys ☺ meid hoe heb je die kunnen nemen en nu zeg niet dat je weer uit het raam hing??

    “ja luister meneer agent, ze doet het weer hoor, ze maakt de hele tijd van die foto’s met zo’n joekerd van een camera, ik kan u zeggen ik kan niet eens rustig op de …. zitten, dan staat ze er weer met dat ding”

    wuahahahahahaha ☺

    Like

  2. Hoi Mus
    Het is zoals de vossen in de AWD …Je krijgt er niet genoeg van 🙂
    Blijft gewoon heerlijk om naar te kijken/fotograferen..
    En voor mij…Is een Eekhoorn moeilijker te vinden dan een vos.
    Prachtige foto’s..Groetjes Henk

    Like

  3. De intensiteit waarmee Eekie aan het werk is, de concentratie spat eraf. Gelukkig ligt er geen dik pak sneeuw dan was hij/zij misschien minder succesvol.

    Like

  4. Van zulke mooie eekhoornfoto’s krijg ik geen genoeg. Je leert gewoon z’n gedrag kennen. En dat fanatieke graven!
    Wij doen het slechts met ons poezenbeest; je reactie kwam dan toch nog door 😉

    Like

  5. Weer zo’n prachtige serie, geweldig, dat je dit allemaal in je
    eigen tuin kan vastleggen.
    Ik vind dit een heel mooie serie, leuk hoe je zo zichtbaar maakt
    dat er zo’n heerlijk eikeltje wordt opgegraven.
    “Wie wat bewaart die heeft wat” zal ie gedacht hebben.
    Blijf lekker doorgaan met dit soort mooie foto’s te plaatsen,
    ik geniet graag mee!
    Natuurkieker Coby

    Like

  6. Ik kijk naar die foto en ik denk: dat lijkt wel een Islamitische Eekhoorn in een open Moskee. En nog vegetarisch ook. Je houdt er in elk geval een mooi vachtje aan over.

    Maar zonder grappen en grollen: mooie fotoserie.

    Like

  7. Deze “schatgraafserie” had je ons ook echt niet mogen onthouden Mus!
    Geweldig wat een super gaaf gezicht.
    Maar ben u ondertussen niet snipverkouden as u elke keer
    zo’n eind uit raam bungelt voort fotograferen van Eekie?

    OT: Nu staan mijn schaatsfoto’s er wel. Blijkbaar moet je gewoon heeeeeeel veel
    geduld hebben bij weblog 🙂

    Ajuuuus,
    beuzeblaadje

    Like

zeg het maar.