ACTIE FOTO,S

 

Ik moet deze week een beetje rust houden want er zit een druk weekend aan te komen.

En wat doe je als fotograaf in zo`n geval….je fliepst wat makkelijk en dichtbij te fliepsen is.

en dan sta je toch nog verstelt van de actie foto`s die je dan kunt maken, whahahahahahahahaha………………..

saarenkees2.jpg picture by musseke

saarenkees3.jpg picture by musseke

saarenkees4.jpg picture by musseke

saarenkees.jpg picture by musseke

0 gedachten over “ACTIE FOTO,S

  1. dag mussenmens,

    wat een herelijke beesten zijn het toch,
    hou jij je kalmpies:-)))

    ik heb inmiddels kaarten voor amanda in venlo:-))

    da’s vlak bij mus maar 30 minuten 🙂
    heeeerlijk hé ik verheug me der erg op:-)

    xxx

    Like

  2. Whaaa luie poezels zijn het wat ik je brom niet in beweging te krijgen alleen om te gapen.

    Maar het moet gezegd ze hebben hagel witte tandjes dat dan weer wel.

    Let jij een beetje op jezelf met al die drukte anders duurt het nog een jaar voor ik je weer eens in levende lijve zie “-)))

    Ik verheug me erop Mussie!!!!

    Liefs XXX Sary

    Like

  3. @ Gonnewietsch…
    Hoe kun jij nou tijd hebben om te reageren.
    mens….vier feest…..
    gefeliciteerd!!!!!!
    jonge jonge…ik kreeg bijna geen gelegenheid om je te fleisteren.
    Maar ja…je hebt gelijk…de wereld is ongelooflijk klein.

    Like

  4. Potjandorie Mus wat heb je een prachtige
    nieuwe kop! Alleen: noem jij dat “actie-foto’s”?
    Dat noem ik “bewogen-foto’s” al is het dan wel niet
    door je zelf : -))

    En ik zou inderdaad maar KNAP heinig aan doen deze
    week want Vanmeij laat je donderdag beslist een heel
    eind over het strand banjeren!
    Doe me een plezier en proef even of het water nog steeds
    zout is!

    Groetjessss,
    beuzeblaadje

    Like

  5. Actiefoto’s!
    Dat noemt ze dan actiefoto’s
    Als je foto’s van actie’s wilt maken,
    moet je de zaak wel in de gaten houden,
    en niet zitten slapen als de modellen in actie gaan……hahahahaha
    Koppie erbij houden, mussie!
    Of is dat te moeilijk in drukke dagen?

    Like

  6. In afwachting van jouw drukke weekend zal ik vast de Haarmuhle gaan voorverkennen op donderdag
    Mocht dat nou bevallen dan zou het kunnen dat we vrijdag………….
    Kijk en als jullie dan echt zaterdag komen dan…………..
    Moet ik alleen nog ergens een gaatje vinden om te gaan grillen bij de trekkershut
    Mmmm woensdagavond zou dat kunnen !!

    Like

  7. Nou, dat is echt een soort “actie” om jaloers op te worden!
    Wat is het toch een lekker stelletje, even lekker je neus in hun vachtjes. . . . .
    Is het Willem of Klaas die als ruggesteuntje fungeert? Ik zie namelijk donkere oortjes!

    Like

  8. Die katten zijn actief hoor. Je kan natuurlijk ook pluchen katten bij Intertoys kopen en die op de bank draperen. Eten minder, zijn even lui. Kun je deze katten in de tuin een paar klussen laten opknappen. Moet kunnen. Het is tenslotte 2009 en een beetje kat is tegenwoordig nu wel geëkatcipeerd. Onkruid uitklauwen, muizen jagen, uitgedroogde bloemblaadjes wegbijten. Ik bedoel maar, het is allemaal zo makkelijk…als ze maar willen…de grijze mui….slaapkoppen.

    Like

  9. Wat ben je toch een schitterend mens! Daar halen die mooie foto’s van jou het niet bij ;-))
    En als je het druk hebt dit weekend, dan hoop ik niet dat je met die pimpelmezen op stap gaat want dan krijg je echt een probleem.

    Like

  10. hahaha als dit actie moet voorstellen, dan wil ik wel eens weten, hoe ze erbij liggen als ze uitrusten:-)

    weet je, het kan niet, dat weet ik hoor, maar ze zien er zo zacht uit, ook die prachtige grijze kleur, dat je ze wel door de foto heen (o jé, er zit ook nog eens een laptop scherm tussen:-))
    zou willen aaien en eventjes wat leven in de brouwerij willen kietelen, daar in die luie mand!

    Like

zeg het maar.