Jesse…………

 

Jesse…………3900 gram en bijna 52 cm. is nu al het zevende mooiste kindter wereld.

 

Jesse11.jpg picture by fotomus

 

Inderdaad.. Wij zijn vandaag weer Opa en Oma geworden.
Natuurlijk moest Jesse meteen op de foto met zijn familie.

 

eerst met Mama.

    Jesse3.jpg picture by fotomus

 

Toen met Opa

 

 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 

met zijn overgrootmoeder van moeders kant…..

 

Jesse14.jpg picture by fotomus

 

en met Artmus….

 

Jesse4.jpg picture by fotomus

 

Papa had geen tijd om op de foto te gaan…die moest koffie, thee enbuischuit met muisjes serveren.

Ik ben er weer helemaal stil van.

Dit is een wonder waar je nooit echt aan wend….ik bedoel….het word nooit” gewoon “.

 

Jesse53.jpg picture by fotomus

 

mensen pak allemaal een beschuit met muisjes…ik tracteer.

 

                                                  Jesse1.jpg picture by fotomus

36 gedachten over “Jesse…………

  1. mussie,
    ik neem graag een beschuitje van je,
    en graag wil ik met di e beschuit de wens uitspreken dat het een heeeeeel gelukkig kindje mag worden samen met papa en mama en zijn familie,

    wat een wonderlijk mooi ventje, en je ziet het nu al denken…..
    “is dát mijn oma” dat gaat wat beloven :-)))

    dikke zoen voor de kleine jesse
    mams en paps proficiat hoor.

    xxx
    klaproos

    Like

  2. mussie,
    ik neem graag een beschuitje van je,
    en graag wil ik met di e beschuit de wens uitspreken dat het een heeeeeel gelukkig kindje mag worden samen met papa en mama en zijn familie,

    wat een wonderlijk mooi ventje, en je ziet het nu al denken…..
    “is dát mijn oma” dat gaat wat beloven :-)))

    dikke zoen voor de kleine jesse
    mams en paps proficiat hoor.

    xxx
    klaproos

    Like

  3. Ha Mussie
    Fantastisch wat een klein wondertje..
    Gefeliciteerd en de pappa en mamma ook natuurlijk
    Dikke knuf en geniet ervan…
    En veeel foto`s aub….
    Liefs van Jeanne
    En dat beschuitje eet ik graag ff mee.

    Like

  4. Lieve Mus,

    Al lijkt het nog maar pas
    Dat jouw kind een baby was
    Je denkt: die tijd ging veel te snel
    Reeds trekt een kleinkind aan de bel
    De tijd van beertjes en ballonnen
    Is daarmee opnieuw begonnen.

    Van harte gefeliciteerd met deze prachtige kleinzoon !!!
    Volgens mijn vader en moeder is opa en oma zijn
    het leukste wat er is !!!
    Ik heb al beeld, oma die haar kleinzoon de wonderen der natuur
    laat zien en prachtige foto’s maakt.
    Zo’n wonder is een enorme bron van inspiratie.

    Heel veel liefde en geluk.
    Jeannette

    Like

  5. wat een wolkie ….
    wat een wondertje ….
    een vroege vogel…….
    dat moet een speciale zijn ..
    Jesse welkom in deze wereld ;))

    En pa en ma mus proficiat !!
    en de mama en papa en overoveroma ..
    proficiat …..eigenlijk iedereen
    proficiat …natuurlijk eet ik een muisje
    mee mus , want tis feest ;))))
    Wat een begin van de week Mus !!!
    Héérlijk

    geluk dat ist en dat wens ik jullie ;))

    Like

  6. jeetje muske wat een verrassing heb jij hier nu weer
    ik wil de papa en mama van harte feliciteren met de geboorte van hun mooie zoon jesse.
    wat een mooie foto’s heb je al gemaakt, en wat een wonder blijft dit, ik snap je gevoel
    Jesse wij wensen je een hele mooie gezonde toekomst toe.
    En opa en Oma huismusje van harte gefeliciteerd, geniet maar weer lekker van dit mooie wondertje, heerlijk.
    Dank je voor de beschuit, wat zullen jullie weer op wolken lopen met zijn allen.
    knuf voor jullie

    Like

  7. Oma Muske, van Harte Gefeliciteerd.
    Een wolk van een baby. En een overgelukkige moeder zie ik op de foto.
    Ik neem een hapje van het aangeboden beschuitje en wens je kleinzoon alle geluk van de wereld.

    Dit zijn fijne tijden voor de hele familie.

    Like

  8. Meis…van harte!
    ik begrijp dat ieder persoontje uniek is
    en oma zijn lijkt me zo complex
    als je van al die kleine wondertjes evenveel wilt houden
    ook dit lieve kleinkind barst van een eigen willetje en karakter
    ga daar als oma maar eens aan staan :))

    Like

  9. Tjee Mus, jij weet ons hier te verrassen zeg.
    Allereerst van harte gefeliciteerd en de papa en mama natuurlijk ook!! Wat een prachtig manneke. En wat een schitterende foto van Jesse en z’n mama.
    Geniet ervan!!

    Groetjes Audrey

    Like

  10. Gefeleiciteerd oma met je kleinkind het is een plaatje
    Heb al die foto’s op me gemak (natuurlijk met een beschuitje)
    zitten bekijken. Dat voetje vind ik ook zo leuk dat doen niet
    veel mensen. Tís wel een flinkerd (tenminste voor mij)
    Mijn boys waren niet zo groot Robin was net vijf en half pond
    en jeroen nog geen 5 pond.
    Feliciteerd papa en mama ook en natuurlijk opa want die
    zit gewoon helemaal te stralen op de foto
    Heel veel geluk met jullie 7de kleinkind gezellig zoveel

    Like

  11. Mus en meneer Mus van harte gefeliciteerd met dit mooie ventje. feliciteer de papa en mama van Jesse (leuke naam) maar van harte en laat ze maar lekker genieten van dit heerlijke ventje.

    Like

  12. Omamusopamusmamavanjessepapavanjesseovergrootomavanjesseenallefamilieen vriendenburenen…
    er is weer een wonder geboren!
    allemaal van harte gefeliciteerd met dit nieuwe wereldwonder!
    Wat een rijk bezit moet dit zijn Evelien, 7 kleinkinderen!
    Dikke smakkerd van vanmeij!xxxxxxxxx

    Like

  13. Geweldig Mus!!!!
    Heerlijk nieuws!!
    Mijn hartelijke felicitaties voor de vader en moeder van dit
    wereldwondertje en voor al de opa’s en oma’s en zelfs overgrootmoeder!
    “The familytree” groeit en bloeit bij jullie,heerlijk, geniet er van!

    Liefs,
    beuzeblaadje

    Like

  14. Wat een wolk van een baby is Jesse Mus en trots ja wat wil je kan het mooier?
    Nogmaals van harte gefeliciteerd en natuurlijk ook voor mama en papa, wat kijkt ze gelukkig he mus die kersverse mama heerlijk niets is mooier!

    Ik wens de kleine Jesse een mooie gelukkige jeugd en een prachtig leven als volwassene.

    Liggen de kleine schaartjes al klaar om papa op te kunnen volgen straks hahahahaaha

    Geniet Mus met volle teugen!

    Liefs van Sary en Kees

    Like

  15. Wat een rijkdom Mus, eerst zelf de twee mooiste kinderen ter wereld krijgen en die bezorgen je dan weer de vijf mooiste kleinkinderen!
    Van Harte, ook de ouders natuurlijk, maar zeker Mamus en Pamus.
    Dit wordt vast een jongen van tegen de twee meter, als ik zo die ‘voetjes’ en ‘handjes’ zie!
    En nu maar genieten en fliepsen.
    Niet teveel beschuit met muisjes hè, denk aan Sonja 😉

    Like

  16. Wat een verassing Mus…….

    HARTELIJK GEFELICITEERD met jullie kleinzoon Jesse, ook de papa en mama en overoma gefeliciteerd!!

    Dat Jesse liefdevol, gelukkig en gezond mag opgroeien!!

    Liefs Cooz.

    Like

  17. Een hele mooie serie foto’s van JESSE.
    Gefeliciteerd oma en opa Huismusje en natuurlijk mama en papa van Jesse!

    MMMMMMM dat beschuitje gaat er zeker in haha.
    Op kleine Jesse dat hij een geweldige toekomst heeft *PROOST!*(met kopje koffie zo vroeg hihi).

    Liefs menumenum…..en een knuffel en kus voor Jesse!

    Like

  18. Ahaaaa…! Zó zat het dus met dat eitje… een kuikentje geboren!!!
    Nou die mag er zijn hoor! Wat een lekker donsje! En zo’n mooie, blije mama, opa, oma, overgrootmoeder… wat een rijke vogeltjes!!
    Felicitaties van Fadootje voor jullie allemaal! Lekker beschuitje, op Jesse’s en jullie gezondheid!!!

    Like

  19. Ha die oma Mus! Van harte gefeliciteerd met deze gave kleinzoon. Terecht dat jullie er beretrots op zijn. Altijd weer een wonder: een net geboren kindje. Inderdaad, wat je al zegt, het wordt nooit gewoon. Geniet van dit nieuwe kleinkind en ook van die anderen allemaal. Mooi werk: oma zijn!
    Ook felicitaties voor de ouders van Jesse en voor opa natuurlijk!

    Groetjes, Corry

    Like

  20. Van harte gefeliciteerd Oma Mus met je vijfde kleinkind al weer. Ook felicitaties voor de mama en papa en Opa Mus.
    Wat een dotje is het hé. Steeds weer een klein wonder als er een kindje word geboren. Geniet er van.
    Lekker beschuitje trouwens!!!!!
    Groetjes Marga

    Like

  21. Lieve Huismus…
    Van Harte !! en wat een stel opa en Jesse… daar straalt wat van uit… is heel bijzonder !!
    Lekker zo’n beschuit met muisjes :-)))) dank je wel…
    Lieve groetjes Anna

    Like

zeg het maar.