meneer Huismusje is weer verleid!!!!

 

Lieve mensen gaat er maar even voor zitten want er is groot nieuws.

“Wat Nu?????? MUS”

Jawel…………….meneer Huismusje is vandaag volledig ingepakt.

De truk die Willem destijds heeft toegepast ( klik) om meneer Huismusje te verleiden heeft vandaag zijn werk weer gedaan.

Dit keer was het niet Willem die meneer Huismusje heeft verleid  maarGijs.

Wij zijn vandaag op bezoek geweest bij CatteryPinanzo om kennis te maken met ons a.s. huisgenootje.

Zoals gezegt…meneer Huismusje had nog enige reserve die weg gewerkt moestworden.

Kijk maar eens hoe Gijs dat aangepakt heeft.

gijsenvierkatjes027.jpg

Zoals je kunt zien hoeft Gijs niet eens veel te doen.

Hij hoeft alleen maar zich zelf te zijn…aandoenlijk en hulpeloos.

gijsenvierkatjes024.jpg

Er is geen enkele “kwestie “meer

En mevrouw Huismusje is dood gelukkig….

gijsenvierkatjes006.jpg

gijsenvierkatjes005.jpg

gijsenvierkatjes007.jpg

Gijs is nu 6 weken en hij weegt momenteel al ruim 7 ons.

We moeten nog 7 weken wachten dan komt hij bij ons wonen.

 

0 gedachten over “meneer Huismusje is weer verleid!!!!

  1. Wauwwwww wat een snoepie!
    geen wonder dat menr. Mus zich gewonnen geeft en als hij dan ook nog eens jouw stralende snuit ziet .. ja wat wil je dan!!!!!!!!!!

    Wat een dotje he en wat glanst hij mooi!
    7 ons Mus het is nog een veertje, goed dat hij nog even bij mama blijft al duurt het voor jou nog wel even natuurlijk.

    heb je Willem en Gijs aan je blouse laten ruiken moet je doen dan wennen ze vast aan zijn geur.

    geniet van het vooruitzicht mussie en liefs XXX van sarewiets en de bengels

    Like

  2. Gossie wat een schatje Mus!
    Ik vind wel dat Pamus nog wat bedenkelijk kijkt maar als ik jouw
    stralende snoet zie…..
    Dat wordt nachtjes tellen…..
    Ik snap alleen niet waarom je zoooooooooooolang moet wachten Mus,
    met hoeveel weken mag een jong poesje toch pas bij de moeder weg dan?

    Groetjes,
    beuzeblaadje

    Like

  3. Beus een siameesje mag pas weg bij moeder als het 13 weken is.
    Eerder kan echt niet….ach dat kleine dingske…hij kan nog niet eens zelf eten.
    Mus moet dus echt nog geduld hebben….met Willem heb ik dat ook gehad…dus zal het nu ook wel lukken…hoop ik.

    Like

  4. @ Sary….wij zijn aansluitend nog naar mevrouw Vierkatjes geweest.
    Daar werden we van top tot teen besnuffeld.
    Dus ik dacht dat zullen Klaas en Willem dan ook wel doen…maar niks hoor.
    Ze heren hadden geen aandacht voor geurtje …waar dan ook.
    ze vonden het ETENSTIJD!!!!!

    Like

  5. Oh Ja, ’t is echt een snoepie, die aandoenlijke glanzende oogjes en dat rooie dopneusje, je gaat toch nóg wel een keertje foto’s maken Mus, anders zit er zo’n “gat” tussen zes en dertien weken. . . . .

    De rust is hier weergekeerd, heeft nog wel even geduurd hoor, er liep er hier dus eentje rond die dacht dat er wéér een kitten gedumpt was, stress!
    Allemaal maar weer even extra geknuffeld, morgen is alles weer vergeten.

    Mooi die foto van Mosi!!!!

    Welterusten

    Like

  6. Oooh Mus, wat een beauty.
    Als ik meneer Mus zo zie dan moet Gert toch ook te verleiden zijn…
    Ik denk dat ik hem maar eens meeneem voor een toeristisch tochtje of zoiets…

    …richting Oosterse cattery. 🙂

    Groetjes Audrey

    Like

  7. Mus tis een poepie …
    hebbie wel de vogels buiten verteld wat der komt ??

    dach ik wel , fluit ze wel terug …
    als je dus weer een knijnehol ziet uitbollen
    ben ik et effe …..

    baai de wee , Lotje vind et een scheetje ,
    duurt wel erg lang zeg voor die komt …

    Like

  8. Mus….wat een snoetje joh.
    En niet alleen dat van Gijs hoor…. aan het snoetje van mijnheer Huismusje zie je dat hij weer helemaal in love is :-)))
    Duurt nog even voor je hem echt op mag halen, maar dat is meer dan de moeite waard he?

    Liefs, Betty

    Like

  9. Is meneer Huismus dan toch overstag gegaan?
    Proficiat Huismusje met jullie nieuwe telg 😉
    Hier komt er nog steeds geen hond en ik denk dat ik ze nieuwe pogingen om mij over te halen voorlopig gestaakt hebben.

    Houdoe,
    de Smurf

    Like

  10. mussie mussie mussie toch wat een scheetje:-)))

    op de eerste foto dacht ik het is een aapje:-))
    maar mus hij is wel héél spits van snuitje hé?? of kijk ik scheel :))

    het maakt ook niet uit, je ziet zo’n diertje en bent verkocht:-)
    en mister sparrow :-))) ach di eheeft wel voor hetere vuren gestaan die kan makkelijk 4 poezen mannen toch !!!! :-))))

    ik vind hem gaaf mus.
    was het alvast maar zo ver dat je hem krijgen kon hé:-))

    xxx

    en xxxx voor de katjes
    klaproos

    Like

  11. Goedemorgen mus,
    ja je hebt gelijk vandaag nog maar even als het kan van de zon genieten!
    Das trouwens heeeeeel goed he voor aanstaande kattenmamsjes (((***)))

    Genietse meis en liefs XXX van sarewiets en de bengels

    Like

  12. Wat een prachtig katje Mus…… vooral die ogen in combinatie met zijn vacht, heeeeeeel apart.

    Nou als meneer Mus zo gemakkelijk te verleiden is, kun je
    het gerust nog wel eens proberen…. ;)))

    Hier zeuren ze me de oren van mijn hoofd, om een PAARD…………

    Zeven weken duren niet zo lang joh….. de tijd vliegt!!
    Ik wens je een heerlijke lentedag..

    met de Groetzels van Cooz.

    Like

  13. Aaaaaaaaaaaaaa wat een scheetje.
    daar wordt toch iedereen verlieft op.
    ik liet de foto`s aan Nozum zien.
    En hij zei
    Aaaagosie lijkt wel een vleermuisje hihihi 🙂
    je moet nog wel lang wachten .
    dat wordt een grotere buitenren maken.
    we zijn een ren om het hele terras aan het maken .
    tuin deur open en ze kunnen lekker naar buiten.
    als hij klaar is laat ik wel foto`s zien .
    je kunt nu de weken aftellen.
    tot Gijs komt .
    ben benieuwd wat die andere twee er van vinden.

    groetjes onsmupkes

    Like

  14. wat een scheetje!
    ècht een hulpeloos koppie
    zo pakt hij je helemaal in
    en eenmaal in huis
    komt zijn ware karakter 😉
    nee hoor….
    het zal enorm meevallen
    hij kijt zo lief!
    mooie kleur heeft de vacht!

    Like

  15. Wat fijn voor je Mus.
    En kijk meneer Mus nou eens. Hij is helemaal verknocht.

    En wat een prachtige kleur heeft Gijs. Bruin……………oooh sorry, ik bedoel Havana.

    Nog 6 weekjes, en dan mag hij kennismaken met Klaas en Willem. Heb je ze al verteld dat er gezinsuitbreiding komt?

    6 weekjes……..zo voorbij………je gaan gewoon nog 6 x langs om te kijken.

    Like

  16. Ooooo Mus wat zul je balen?
    Haaksbergen ligt weer zonder stroom?
    Kan nog uren duren………het is wat daar bij jullie!
    Heb je de kaarsjes aan? Gezellig?????

    Sterkte of ben je dat niet nodig nu?
    Beuzeblaadje

    Like

  17. Hola hola Eveline, zag net op RTL nieuws dat Haaksbergen en omgeving weer zonder stroom is. Wij wensen julie vanuit La Palma veel sterkte.
    Gelukkig is het nu wat warmer dan de vorige keer, maar desondanks heel vervelend.
    Hasta Luego…lieve zonnige groetjes….dag dag…

    Like

  18. wat een geweldige mooi en aparte poesje , geen wonder dat jullie daar gelukkig mee zijn.
    prachtige blauwe ogen en wat een bekkie en al een snor als wat op een smal neusje .
    lieve groet , joost.

    Like

  19. Ja Beus ze zit weer zonder stroom ik hoorde het net op het nieuws !!!
    Meneer Mus kan over een poos weer een lading positiekleding in de winkels hangen
    Maar gelukkig is het nu beter weer dan de laatste keer dat het gebeurde want toen lag de sneeuw hooog

    Like

  20. Mus!!!!
    Wat heb je nou gedaan?

    Als de gel op is, moet je een beetje tuf gebruiken om je haar te modelleren.
    En wat je dus niet moet doen is je vingers in het stopcontact steken.

    Zie je nou wat ervan komt? Geen stroom. Geen internet.

    Like

  21. Wij hebben hier geen druppel gezien…wel veel “donker “en kaarslicht.
    Het was hier weer heeeeeeeeeeeeeeeeeel roosmanties.
    Over 9 maanden zal ik zelf ook wel gaan b………..

    Geplaatst door: Huismusje

    Zo??????
    Ik heb Malou nog gevraagd gisteravond: Mus zal toch geen “gevaar” lopen?

    Like

  22. Ik had het al verwacht, na de expo, het is een plaatje, wat een mooie blauwe ogen, blijven ze zo of worden ze amber of groen.
    Ik ken het ras niet echt goed.
    Hebben jullie al weer stroom Mus, want het is toch te gek al die storingen, niet alleen voor het gewone huishoudelijke leven maar het zakenleven is er ook mooi klaar mee.
    Om bij kaarslicht de kleur van de kleding te bepalen lijkt me niet erg makkelijk.
    Ik hoop dat je met het weekend weer goed kan draaien!

    Groetjes,
    Welbel

    Like

  23. oh ah …wat lief wat een mooie muffin…..heel erg mooi, en lief en klein en dan je stralende oogjes mus, wat lang wachten nog…toch alvast van harte met je nieuwe kleine mooie gijs.
    wat moeilijk om nog zo lang te moeten wachtennnnnnnnnnnnnnn…
    kun je vast een babyhoekje maken, oh liefffffffffffffff

    Like

zeg het maar.