23 gedachten over “Ik ben gegrepen…..

  1. Ja dit is echt schitterend !!
    Dit soort dingen zie je nu echt goed in de winter he die donkere aarde, dat groene mos en al die wortels; zomers is de rest natuurlijk ook begroeit dan ziet het er toch echt weer heel anders uit.
    liefs van sarewiets en de bengels 😀

    Like

  2. Lieve mvr.Mus,
    kan me heel goed voorstellen dat U hier door gegrepen word,je ziet allemaal van die grijp stuivers alsof ze om een aalmoes vragen. 8)
    Ook zie ik een soort slang ,maar mij kan U lekker niet zien zo klein als ik ben maar ik zit er wel hoor!!!
    Het is een heel apparte foto dat U er nog veel mag maken,veel liefs Spinneke.
    😀 (<>) 😛 (<>) 😀

    Like

  3. lieve mus….

    weet je ik heb het je nooit willen zeggen
    maar ik word aan houdend gegrepen,
    is het niet door vriendinneke dan wel door een mooi stukkie natuur….
    maar wat ik zie bij deze stronk…
    dat heb jij ook gezien…
    der komen handjes uit Mussie….

    whoeaaaaaaaa ik kom je grijpen lijken ze te zeggen…
    en mussssss is het donker bij je nou????

    whoe hahahahahahaha ze komen je ook grijpen …
    voel je het al 😀 😀 😀 😀

    ennnn mus…
    ik ruik onraad…… er staat weer wat te gebeuren op het SH log 😕 😕 😕

    brrrrrr ik zou morgen maar niet gaan kijken als ik jou was 😀 😀
    want ik geef jou de schuld 😀
    de schijnheilige schuld welteverstaan natuurlijk 8) 8)

    ik ben een klaproos….
    ik doe dat soort dingen niet
    da’s beneden mijn stand 8)

    ik heb gesproken 8)
    gegroet MMM (mussie met mayo)

    Like

  4. Mooi he… ja ik heb dat ook wel eens, ook wel door een zonsondergang… schitterend.
    Dan is het altijd fijn om je camera bij je te hebben.

    Ik ben lekker vrij vandaag en morgen…. dus ik ga zo het huis eens onder handen nemen….
    Knufffffff
    Me-Ow
    xxxxxx

    Like

  5. Goeiemogge deze mogge,

    Ik vind um een beetje eng al die grijpstuivers, stel je voor mist en schemerdonker eng muziekje eronder dan is het voor mij wieberen.
    😕 Niettemin is de foto zeer geslaagd, was die trol je te snel af.
    Ik heb de extra pagina ondekt!!!! 😀 😀

    Like

  6. tsjomp tsjomp *prop* er nog een bonbonnetje bij,

    dju toch wat smaken die dingen heerlijk,
    die smaken naar meer muske…
    ik zou je er zó graag een geven hé,
    dat wil j eniet weten…

    weet je wat…
    kom maar halen voor jou bewaar ik ze ook 😀 😀

    Like

  7. Een hele mooie foto.
    Jaren geleden was ik na een orkaan in Miami en daar waren bomen met wortel en al uit de grond gerukt, daar doet dit mij heel erg aan denken. Ik kan bijna de geur van de aarde weer ruiken. 😉

    Like

zeg het maar.