8 gedachten over “doolhof

  1. Wat een geweldig slim en leuk idee van deze jeugdige uitbater. Heb mezelf voor de lol ik eens in een doolhof gewaagd in het openluchtmuseum Arnhem maar na 10 minuutjes rondjes vond ik het al niet leuk meer ๐Ÿ™‚ maar kinderen vinden het helemaal geweldig

    Liked by 2 people

  2. Leuk filmpje! Superleuke ondernemer. Ik ben dol op dit soort initiatieven. Het ziet er allemaal zeer gezellig en verzorgd uit. Vorige week heb ik er ook eentje bezocht bij De Drentse koe. Zoon1, kleizoon1 en ik hebben genoten. We hebben ook flink gedwaald. K1 geen voorop en keek of het pad doodliep( er waren veel doodlopende paadjes met een vraag aan het eind).

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

