Even op adem komen

Beste mensen ik heb even tijd nodig om de schade op mijn blog te herstellen en bij te komen van de klap die ik heb gekregen door de aangepaste voorwaarden van photobucket waar ik mijn foto,s heb opgeslagen en vanwaar ik ze embed op dit blog.

Ik moet de komende tijd mijn hele blog doorlopen en dat is heel veel werk. Daarom even een time out.

 

26 gedachten over “Even op adem komen

  1. Ik las in De Reader op de valreep jouw bericht.
    Ik voel met je mee, het is nooit leuk als je met zo’n probleem geconfronteerd wordt.
    Ik kan maar één ding zeggen, “GEEF NIET OP”

    Het komt wel goed
    Groetjes
    Theo

    Liked by 1 persoon

    • heb het ook zitten, k zie dat ik bij 2012 en 2013 ook m’n werk zal hebben, ooit als ik eens zin heb deze winter
      wist niet meer dat ik toen nog via photobucket de foto’s plaatse, met iets op te zoeken merk ik het nu pas
      die foto’s terug vinden wordt een huzarenstukje, ‘gelukkig’ waren het geen fantastische foto’s πŸ™‚

      Like

  2. Zoals ik eerder al heb gezegd, ik vind het heel erg voor je! Doe alles rustig aan en bekijk het goed! Heel veel moed! Je filmpje is ook weer PRACHTIG! EΓ©n kleine opmerking, als je me dat niet kwalijk neemt, ik zie een paar kleine zwarte vlekjes op je beeld en denk dat je lens een beetje bespat was met vuildeeltjes! Verder zou ik zeggen, doe zo voort en laat ons van nog vele mooie filmpjes genieten…!

    Liked by 1 persoon

      • Het is geen ramp Eveline, het filmpje blijft toch prachtig om naar te kijken! Ik weet niet of je zelf je camera doet poetsen of binnen brengt in een specialzaak om te reinigen, misschien moet je jouw camera eens grondig laten nakijken? Het is een beetje jammer voor al jouw prachtig werk als je vlekjes hebt en zoals je zegt: met foto’s kan je die nog weg poetsen, bij filmpjes niet!

        Like

zeg het maar.

