Vreemde wezens

Normaal ga ik regelmatig naar de hoge Veluwe om in de prachtige natuur te fotograferen maar op Koningsdag besloten we naar het in het park gelegen museum Kröller Muller te gaan. Zelf heb ik mijn bezoek beperkt tot de galerij van Vincent van Gogh en de beeldentuin omdat het anders te vermoeiend zou zijn.
Het was heerlijk om de schilderijen weer eens te zien.
Bewust had ik geen camera meegenomen maar ik kon het toch niet laten wat foto,s met de iPhone te maken zoals dit mooie zelfportret van Vincent.

Toen we de beeldentuin inliepen had het net geregend, het rook heerlijk fris.
Bij dit kunstwerk kon ik het weer even niet laten de mobiel te trekken.
De bewerking heb ik ook op de iPhone gedaan zodat het er anders uitziet dan je van mij gewend bent.

Het weer eens iets anders dan moeflons,edelherten en zwijnen.

7 gedachten over “Vreemde wezens

zeg het maar.

