Bluey en McGee

Verscholen in een bos in Buurse wonen  Bluey en McGee , twee aandoenlijke australian sheperds.
Wij, Yoanique en ik , mochten ze lenen voor een fotoshoot.
Aan de fotoshoot ging een goed gesprek vooraf.

Een fotoshoot!
De hondjes waren er even door in de war.

Hoewel ze een warme band met Yoanique hebben vonden ze de fotograaf toch interessanter 😄.

Heerlijk is dat , van fotoshoots weten ze niets.
Ze hebben meer verstand van voetbal.

10 gedachten over “Bluey en McGee

  1. Goed om te zien dat jij nog altijd lekker actief bent met de camera, Eveline.
    Het gaat helaas nog steeds niet goed met die ellendige aandoening van mij. Mijn dagen worden nog steeds getekend door pijn. Binnenkort zal ik weer eens een stukje over die pijn, strijdlust en steeds weer vervliegende hoop schrijven. Maar zo vlak voor Pasen maak ik eerst toch even een rondje door weblogland om wat mensen te bedanken voor de meelevende reacties in de laatste maanden. Ook jouw reacties worden elke keer zeer gewaardeerd. Bedankt daarvoor en prettige Paasdagen gewenst!

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

