Lynx in de sneeuw

Dit stond al jaren hoog op mijn verlanglijstje, een lynx fotograferen in de sneeuw.

In Beieren is het gelukt👍
Zonder de hulp van Ton zou dit voor mij onmogelijk geweest zijn.
Wij moesten telkens flink stijl omhoog lopen en met regelmatige rustpauzes lukte mij dat nog net maar als ik ook nog mijn trolley had moeten trekken zou het onmogelijk zijn geweest.
Wat was ik telkens weer blij als ik boven aangekomen was maar alles was vergeten bij wat we dan zagen.

 

23 gedachten over “Lynx in de sneeuw

zeg het maar.

