Het Beierse woud

Wij hebben een week doorgebracht in Beieren aan de grens met Tsjechië . Mijn grote wens was al jaren om daar wolven te fotograferen en omdat we er niet jonger op worden hebben we nu doorgepakt.
Met hulp van Ton is het een fantastische week geweest.
Dit filmpje heb ik gemaakt op de dag van aankomst .
De eerste dagen was het heel erg koud, 10 gr.onder nul en een pak verse sneeuw, het gevolg was dat we niet veel dieren gezien hebben maar wel de omgeving goed konden verkennen.

In de dagen erna zijn we volop aan onze trekken gekomen.
Het was voor mij een pittige maar heel fantastische onderneming.
Dankzei Ton , die mijn trolley berg op en berg af heeft getrokken , heb ik een droom kunnen waarmaken


Geen internet, geen t.v.maar wel elke dag uren gewandeld en we hadden een fantastisch hotel.

17 gedachten over “Het Beierse woud

  1. Evelien en Ton wat geweldig allemaal. En samen. Je filmpje gisteren was al een mooie binnenkomer. Had je al op Facebook gemist😜. Ben natuurlijk erg benieuwd naar al je foto’s. Zie ze vanzelf. Vergeet niet na te genieten. Groetjes

    Liked by 1 persoon

  2. Wat fantastisch dat je droom werkelijkheid is geworden! Het lijkt me heel bijzonder om daar te fliepsen. Op deze foto’s zie je er ook zo professioneel uit. En Ton is een schat, kan niet anders zeggen!
    Kom maar op met je foto’s! 😀

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

