Baardaap

Ik heb heel veel pogingen gedaan om hem naar mij te laten kijken maar nee hoor.
Oogcontact vermeed hij.
Ik neem aan dat het een hij is want een vrouw met een baard?
Het zou kunnen maar het was geen Eurovisie songfestival πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

22 gedachten over “Baardaap

  1. Aangezien het bij een songfestival niet om zangkwaliteit maar om een gefreakte uitstraling gaat lijkt me dit een serieuze kandidaat πŸ™‚ Je hebt ‘m optimaal belicht. De kleuren zijn zelfs zo summier dat de foto plaatselijk ontkleurt lijkt waardoor de ogen eruit knallen. Prachtfoto

    Liked by 1 persoon

  2. Een schitterend portret, maar dat was al gezegd. De meeste primaten vinden het eng en bedreigend als je ze aankijkt. Ook bij mensen is dat zo. Men voelt zich al snel geΓ―ntimideerd. Alleen verliefden hebben daar een andere interpretatie voor…
    De lens van je camera is voor zo’n dier een enorm groot oog. Extra bedreigend dus.
    Waarschijnlijk is dat de reden dat hij je niet wilde aankijken.

    Liked by 1 persoon

  3. Heel mooi Eveline ik zou niet teveel aandringen op oogkontact je weet nog wel wat er in Blijdorp is gebeurt met die dame ! Was ook niet nodig dat hij je aankeek want dit is een prachtige foto geworden Top.

    Liked by 1 persoon

  4. Ik ken een dame, die haar bontjas niet meer aan durfde als ze naar de dierentuin ging. Het had een zeer eigenaardig effect op apen van het mannelijk geslacht (let hierbij vooral op het laatste woord). Uiteraard spreek ik hier sowieso van -tig jaar geleden toen bontjassen nog konden πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

