zo lief die zeehondjes……

Ja ja……
Je denkt een en al schattigheid aan te treffen bij de zeehonden.
Tot dit dit ziet.
Badr Hari en Rico Verhoeven zijn er maar kleine jongens bij.

Ik was blij met mijn telelens want die knapen verplaatsen zich met 30 kilometer per uur…zonder benen!
Daar haal ik nooit! dus heb ik een aantal gevechten tussen twee heren dankbaar op gepaste afstand gefotografeerd.

Hier naderen twee mannen elkaar en een vrouwtje moet maar zien hoe ze het vege lijf red.

 

 

 

 

de verliezer maakt zich uit de euh…..voeten met de nodige schade aan het vette lijf maar ook de winnaar van dit gevecht is flink beschadigd.

 

 

17 gedachten over “zo lief die zeehondjes……

  1. Ik doe het niet snel, en al helemaal niet graag, maar voor deze prachtige reportage wil ik toch even een diepe buiging maken …
    Je hebt dit gevecht erg mooi vastgelegd.
    Zodra ze uitgevochten, komen ze onze kant op, denk ik … zodat ze in ons fraaie en nog relatief rustige Waddengebied kunnen herstellen, om zich vervolgens hier weer van hun mooiste en liefste kant te tonen … Denk ik hoor … 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtige foto’s van die vechtersbazen zeg dat wel en een beetje spek kunnen ze wel missen denk ik maar ooo waarom moet dat toch kan er nu niet is een HEER zich gewoon geruisloos terugtrekken….. nee blijkbaar niet allemaal heet gebakerde sufkoppen . Gelukkig was jij op tijd buiten de ring je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

