Saartje

Wij vonden het weer eens tijd voor een mooi statieportret van de katjes.
Dat is een heel gedoe want de katjes snappen echt Β niet wat wij daar in zien.
Na enig gedoe is dit het beste wat er van het portret van Saartje terecht is gekomen . Het gedoe ook niet onthouden zodat je inzicht krijgt in de denkwijze van Saar.
Op het schapenvachtje liggen wat extra lekkere brokjes die geen indruk maakten.
Svp geen opmerkingen over haar postuur daar kan ze niet tegen😜.

DSC_8296DSC_8304 1

 

morgen het portret van Kees.

22 gedachten over “Saartje

      • Kinderen zijn vaak net zo koppig als huisdieren Eveline. Natuurlijk kan je een kind dwingen maar huilende kinderen fotograferen is niet zo mijn ding. Voor zowel mens als dier is het belangrijk dat de geportretteerde zich er niet ongemakkelijk bij voelt. Het idee is leuk en het summiere kleurgebruik kijkt erg prettig. Je krijgt zo toch een beetje het studiogevoel bij deze opzet. Het eerste waar mijn ik in dergelijke foto naar op zoek ga zijn de ogen. Foto 3 dus. Oogcontact had ik persoonlijk nog mooier gevonden maar leg dat de kat maar eens uit πŸ™‚

        Liked by 1 persoon

  1. Saar is gewoon een heerlijk beest hoe kan het anders met zo’n naam! Kijk Eveline jij legt mensen dingen in de mond die ze zelf nooit zouden bedenken en dan moet je niet raar opkijken van die blik van mijn lieve schattige Saartje. Ik vind het trouwens prachtige foto’s !

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

