Elfen parapluutjes

De laatste tijd ben ik bijna elke dag op zoek naar paddestoelen en stoeltjes.
Hoe kleiner hoe fijner en ik ben gedwongen rustig te lopen.
Het knielen en weer opstaan is best een dingetje dat geef ik toe maar zolang het kan geniet ik er van.
Dit groepje kwam ik tegen tijdens een zoektocht naar rodekoolzwammetjes.
Die heb ik nog niet gevonden maar ” de aanhouder wint”

Β 

Β 

14 gedachten over “Elfen parapluutjes

  1. Mits je ze in het juiste decor en het juiste licht weet aan te treffen, zijn eigenlijk alle paddenstoelen de moeite van het fotograferen wel waard. Daarbij moet je de ene keer wat meer moeite doen dan de andere keer. De jouwe was weer pittig met dat lage standpunt, ik had een makkie met mijn trilzwam … πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

