De onderkant

Maandagmiddag ben ik in een druilerige regen toch even op paddestoelenjacht gegaan.
Voor je het weet is het seizoen weer voorbij en ik blijf hopen op die ene paddestoel die er heel heel mooi bij staat.
Dus de regenbroek aan en de legerjas zodat ik tegen een stootje kan.
In eerste instantie vond ik geen enkel paddestoeltje die goed was gaan staan tot ik deze zag.
Hij laat zo mooi zijn onderkant zien , tenminste toen ik aan de onderkant tegen het heuveltje kroop.

Β 

Β 

14 gedachten over “De onderkant

zeg het maar.

