Boomkruiper

Op het moment dat dit blog geplubliceerd wordt zit ik half ondergronds ( ik maak mijn blogs altijd een dag vooraf ) .
Samen met fotomaat Roy heb ik weer een vogelhut gehuurd.
Dit keer gaan we naar een natuurgebied bij Nijverdal.
Het voordeel van huren is dat je niet hoeft te slepen met een schuiltentje en je kunt er met twee of drie personen in. Gezellig.

Behalve fotograferen is het , als je het geluk hebt dat er regelmatig wat te zien is voor de hut , gewoon genieten van wat je ziet.

Deze foto,s heb ik bij een vorige gelegenheid in een schuilhut gemaakt.

 

 

11 gedachten over “Boomkruiper

zeg het maar.

