Een katje in het donker dat zich niet laat knijpen.

De leden van de fotogroep Haaksbergen sturen elke maand een foto in voor de onderlinge wedstrijd ” de foto van de maand ” die binnen een thema past .
” Nacht ” was deze keer het thema .
Mijn inzending , een sluipende kat in het donker , kreeg het hoogste aantal punten .
Er waren deze keer prachtige inzendingen dus ik vind het een hele eer dat mijn foto de eerste plaats heeft behaald.
Overigens word er niet alleen gekeken naar welke de mooiste foto is maar ook of de inzending goed in het thema past.
Ik heb de foto gemaakt in wildpark Anholter Schweitz , gewoon overdag.
Tijdens het fotograferen van de wilde katten had ik af en toe behoorlijk last van het felle zonlicht .
Door tijdens het fotograferen flink onder te belichten kreeg ik dit effect dat is versterkt door de foto later om te zetten naar zwart wit.

18 gedachten over “Een katje in het donker dat zich niet laat knijpen.

  1. Pingback: Foto van de dag op Zoom.nl | Eveline Lenderink fotografie

zeg het maar.

