14 gedachten over “Er staat een MIG weg te roesten .

  1. Het is gewoon privé bezit.Laat diegene ermee doen wat hij wil.
    Ik heb een heel arsenaal aan oude auto’s waarvan sommigen in vergaande staat van ontbinding.Daar mekkert ook iedereen over dat het zinde is en dat ik er wat mee zou moeten doen.Never de nooit niet.Vind het zelf geweldig hoe sommige Amerikanen van mij 1 worden met de natuur.

    Liked by 1 persoon

  2. Heel mooii om te zien maar ik heb mij idd ook al vaker afgevraagd zit er een verhaal achter dat die zo mooi geparkeerd staat daar of is die gewoon van iemand? Ik vind dit soort ouderwetse dingen altijd heel interessant dus dit ook 😃 met de gedachte ooit heeft die…….

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

