16 gedachten over “Straat artiest

  1. Hier hou ik wel van. Het spontane momentje tussen de kunstenaar en fotograaf. Het getuite mondje misschien niet optimaal gepositioneerd tussen de vingers maar ik snap daarbij ook dat het niet om een geregisseerde fotoshoot ging. Ik zie ook het probleem met de nogal uitgestrekte hand die in een vlek veranderd omdat je focus ontzettend kort is. Als ik het kan regisseren vraag ik het model om een hand vooral niet te ver richting de camera uit te strekken als ik met een telelens werk. Toch doe je mijn mondhoeken omhoog krullen bij dit soort portretten .. en een smile is natuurlijk altijd waardevol ๐Ÿ™‚

    Liked by 2 people

zeg het maar.

