Groene Specht. Green woodpacker.

 

 

Wat een verrassing.

Na jaren van jacht op de groene specht is het dan eindelijk gelukt.

Hij liet zich al enige tijd horen dus de spanning liep behoorlijk op en opeens lande hij voor mijn schuilplaats.

Een juveniele groene specht die ik een hele tijd heb kunnen observeren.

 

 

 

27 gedachten over “Groene Specht. Green woodpacker.

  1. De foto’s zijn natuurlijk prachtig. Maar waar ik steeds meer van doordrongen ben (en waar ik dan ook steeds meer waardering voor krijg) is dat wachten. Je ziet het ook bij vissers. Dat je wel eens denkt: man in die tijd had ik een boek kunnen uitlezen of een belangrijk deel van de tuin kunnen ontgroenen. Ik zou het niet kunnen, dat wachten. Maar wie het kan, krijgt de grootste beloningen. Zo ook hier.
    ‘Is een gave, denk ik.

    Liked by 1 persoon

    • Een tuin ontgroenen 😱 , Plaat wat moet ik daar van denken. Ik hoop dat je het over onkruiden hebt . Inderdaad het wachten is echt een ding. Het is een soort meditatie . Heerlijk! Natuurlijk heb je ook heel stille uren maar zolang er wat te zien is voor de schuilplaats vliegt de tijd.

      Like

zeg het maar.

