Foeragerende specht

 

De afgelopen dagen was het niet echt weer om er op uit te gaan.

Toch heb  ik nog een tochtje gemaakt met de auto.

Deze specht zag niet veel kwaad in mij en kwam foerageren op zo.n 15 meter afstand.
Het zijn geen wereld foto,s maar het is was een mooie waarneming.

 

 

 

 
Terwijl ik druk was met de specht werd ik in de gaten gehouden door een mooie haas.
 

 
 

11 gedachten over “Foeragerende specht

  1. Gezien de weersomstandigheden van de laatste dagen vind ik het een mooie serie. Waarmee maar weer is aangetoond, dat je moed om er ook bij slecht weer eens op uit te trekken vaak toch wel wordt beloond. Zo heb ik in elk geval mijn keuze om gisteren weer eens een flinke bui op te zoeken ook ervaren. 🙂

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

