Fotodoek gestolen bij fotobiennale Haaksbergen.

Nog binnen een week na opening is er een fotodoek uit de buitenexpositie van de Fotogroep Haaksbergen ontvreemd. Het doek, dat aan de rand van de Bergingsvijver stond, moet in de nacht van vrijdag 3 op zaterdag 4 juni weggenomen zijn uit het houten frame.
 
image

 

Een ieder die informatie kan verschaffen over de verdwijning wordt verzocht dit te melden via fgh@fotogroephaaksbergen.nl, 06 20015892, 06 43231431 of bij de politie. Anoniem melden kan ook.

Dit bericht zo veel mogelijk delen helpt misschien ook.

 

24 gedachten over “Fotodoek gestolen bij fotobiennale Haaksbergen.

  1. Een schrale troost voor de maker van deze foto is dat de ontvreemder deze heeft uitverkoren tot de mooiste en mest begerenswaardige foto. Ik lees in vorige reacties dat de ontsteltenis groot is maar wie een beetje wereld georiënteerd moet toch weten hoe groot het risico op ontvreemding is. Het is bijna alsof je een dagje weg gaat en de voordeur open laat staan. Ik hoop dat de dader wordt gepakt en het doek terugkomt

    Liked by 1 persoon

  2. Toen ik de foto’s van de opstelling van dit evenement bekeek dacht ik er dadelijk aan.Zoveel vertrouwen in mensen ..bij mij is dit vertrouwen al een hele poos weg.De locatie heel mooi en blijkbaar ook wat afgelegen maakte het de dieven ook gemakkelijker.Wat verschrikkelijk.Hoop dat het gewoon streken waren en het doek weer opduikt.en dat het niet gestolen werd uit verwoestingsdrang.Ik duim voor jullie en hoop dat alles toch nog in orde komen zal.

    Liked by 1 persoon

  3. Het is toch erg dat leuke dingen niet meer kunnen, omdat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven! Laat je hierdoor niet uit het veld slaan, maar ga alsjeblieft door! het zou toch vreselijk zijn als alles maar binnen moet en bewaakt.

    Liked by 1 persoon

  4. misschien eens denken aan van die cameraatjes die ze ook voor dieren observaties gebruiken als dat mogelijk is natuurlijk. Maar wat een zonde van de tijd en de energie die jullie erin hebben gestoken. Van andermans spullen blijf je af met je fikken

    Liked by 1 persoon

  5. Ok ik vind het niet echt mooi. Maar het is wel iemands werk, iemand die er zijn hart en ziel heeft ingestoken. En je steelt dit niet of je brengt geen schade aan.
    Mijn ouders zeiden vroeger over dieven: ze zouden er moeten blijven stokstijf bijstaan.
    En ik hoop dat het doek wordt terug gevonden en dat de daders of dader goed gestraft wordt.

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

