kiekeboe

De zon schijnt, de vogels gaan te keer dat het een lieve lust is en verder heerst er totale rust in het Haaksbergerveen.

Af en toe zwelt de wind aan.

Heerlijk is dat, je hoort het van ver aankomen door het riet .

Ik zit op een bankje na te genieten van een leuke ontmoeting met een fitis als opeens achter mij een timmerman aan de slag gaat.

 

Daar moet ik het mijne van hebben dus ik ga maar eens kijken wat daar aan de hand is.

Tussen het frisse groen doorkijkend zie ik de kleine herriemaker al snel.

 

 
Na een tijdje besluit ik om de zaak eens van een andere kant te bekijken en waarachtig, de timmerman doet hetzelfde.
 
 

 

 

 

 

 

 

19 gedachten over “kiekeboe

zeg het maar.

