Koereigers

 

Koereigers zie je in Twente niet vaak dus tijdens onze fototrips in de Camargue was ik heel blij om deze fraaie kleine reigers te spotten.

Wij zagen ze bij de Camarquepaarden en bij de koeien .

 

 

 

 


 

17 gedachten over “Koereigers

  1. Allemachtig ja zeg Paarde benen ik zie nu zelfs paardenstaarten! ik moet nodig een nieuwe bril hahahaha maar neemt niet weg dat het Koereigers zijn en wat voor ze zijn prachtig ik heb ze nooit eerder gezien. ik las net dat ze ineens weg waren zulke sukkels heb je overal die er in willen kruipen heel irritant.
    Maar gelukkig had jij deze prachtige foto,s al.

    Liked by 1 persoon

zeg het maar.

